Vortec schreef:Vind dit dus wel een goed topic! Stel je voor dat ik er nu achter kom dat hier in de buurt iemand is met een winkel met modellen die mooi goedkoop zijn!

Buiten die ene winkel in Enschede, waar je hoogstwaarschijnlijk
pijplines mee bedoeld (waar ik niet zo weg van ben persoonlijk. hebben we natuurlijk mijn hofleverancier
Quality scales uit glanerbrug nog in de buurt (weet niet waar je zelf vandaan komt, maar als je enschede noemt moet dit ook wel lukken. verder zijn er een paar winkels waar ik wel eens wil snuffelen zoals GT-modelbouw in winterswijk (vroeger was dit kwaks) en Traffic in doetinchem.
Ook in Zelhem zit een klein winkeltje die wel aardig wat modelauto`s heeft maar daar is me de naam van ontschoten. En op iets grotere afstand is er ook nog Modelissimo in Münster.
En wat wel een keer leuk is om te gaan zien is de groothandel Bevro in Daarlerveen, die mag helaas niet aan particulieren verkopen

maar wat een hoeveelheid wagens staat daar.
Verder ben ik al wel een aantal keren bij Tom`s geweest in purmerend (zwager woont daar in de buurt
Dit zijn dan zo`n beetje de winkels waar ik mee te doen heb

Misschien dat bijvoorbeeld onze ferrari verzamelaar uit eibergen nog aanvullingen heeft voor deze regio?
Zou het wat zijn om een adressenlijst voor modelautowinkels te beginnen met aan de bovenkant natuurlijk de partners van het forum
Greetz Richard
Hoezo noemen ze het verzamelwoede? ik wordt altijd vrolijk als ik er mee bezig ben!