Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Hallo allemaal, ik had even een vraagje over de kwaliteit van motorbox, waar kan ik dat mee vergelijken?? Dan heb ik het over dit model:
En wat is een normale prijs voor zo'n model?? Ik hoor het wel!
Tom_Aston-Martin schreef:Hallo allemaal, ik had even een vraagje over de kwaliteit van motorbox, waar kan ik dat mee vergelijken?? Dan heb ik het over dit model:
Hij is nu in de aanbieding bij Exoto zelf, $ 50 is ongeveer € 32. Ik weet alleen niet hoeveel verzendkosten daarbij komt...
Edit: verzendkosten zijn erg hoog: $ 38, dus niet interessant. Toch ga ik waarschijnlijk bestellen, want een vriend van me zit nu in de states en dan kost verzenden heel wat minder.
Tom_Aston-Martin schreef:Hallo allemaal, ik had even een vraagje over de kwaliteit van motorbox, waar kan ik dat mee vergelijken?? Dan heb ik het over dit model:
Ik heb dit model zelf in het wit. Op marktplaats gekocht in door voor 35 euro. Best een goed model. Inderdaad Revell kwaliteit. Veel en veel beter dan de 1:18 Polistil 959 die ik heb staan.
Ik wilde nog even iets kwijt over de vergelijking met Revell. Ik heb verschillende modellen van Revell gezien die minstens dezelfde kwaliteit hebben als deze 959. Zo had ik eens een Gele Corvette Stingray 1969, die ook gestofeerd was etc.
Als ik me niet vergis stonden de oude Kyosho's (porsche 956A, Nissan 300zx, Honda NSX) en Joeff Evolutions ook in de Revell catalogus.
Ik kan maar één kritische opmerking op dit model bedenken: de kentekenplaten kloppen niet, verkeerde verhoudingen en rare, te grote letters. Ik heb ook een zwarte met bordeaux interieur, zou liever een zilveren willen maar het is wel een mooie combi.