Beste forum bezoekers,
Voor mijn studie doe ik nu onderzoek over een productontwerp, Hiermee ben ik momenteel bezig. En om een goede feedback te kunnen krijgen vraag ik u om het idee te bekijken, de tekst te lezen en de poll daarna naar waarheid in te vullen.
Het gaat om het volgende:
In een autoshowroom zou dit concept kunnen komen te staan:

Hierin zijn per type auto, de mogelijke carrosseriekleuren - bekledingen & velgen los van elkaar te zien. De klant kan zo zijn eigen combinatie maken.
Wanneer de combinatie van de 3 mogelijkheden gekozen is, zal het 1:18 schaalmodel in elkaar geklikt kunnen worden. Zo krijgt de klant dus een reeel beeld van hoe de eventueel te bestellen auto. Wanneer de klant de auto heeft besteld, krijgt hij of zij dan ook het schaalmodel van de bestelde auto mee naar huis.
Hieronder is het gebruik schematisch weergegeven:

Maar ook voor modelautoverzamelaars zou dit leuk kunnen zijn. Immers kan u zo uw mooiste lakkleur, combineren met een de door u gekozen bekleding en vette velgen! Het samengestelde model zou u dan ook los bij de dealer aan kunnen schaffen. En thuis bij u in de vitrine kunnen zetten
En op de vraag of jullie als (mede)verzamelaars dat zien zitten, zou ik willen vragen of u de pol eerlijk in wilt vullen. (laat hierbij ook uw voorkeur voor een specifiek merk of model aub achterwege ..)
Alvast bedankt!