Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Hierbij wil ik mijn priveverzameling Jos Verstappen modellen tonen die ik verzameld heb toen Jos nog aktief was
Ook heb ik enige tijd wat modellen van McLaren verzameld hier enkele modellen
Helaas heeft de doos van het grotere model het niet overleefd net als de tankslang.
Zo hebben er velen Jos Verstappen modellen gespaard waaronder ik ook. Een Benneton kon toen nog wel wat geld kosten. Na het stoppen van zijn F1 carriere was er opeens een massale uitverkoop. Ik zie Tiki dat je voor Minardi bent gestopt met verzamelen!
Welkom! Mooie modellen laat je hier al zien Ben benieuwd naar het vervolg.
Harry: I want you to go back out on that track and hit the pace car.
Cole: Hit the pace car?
Harry: Hit the pace car.
Cole: What for?
Harry: Because you've hit every other goddamned thing out there, I want you to be perfect.
Grappig, de enige F1 in mijn verzameling (wat doet dat ding eigenlijk in mijn verzameling?) is een 1:18 van Verstappen. Best mooi om te zien eigenlijk.