Goede betaalbare vitrines?

Hier kan je informatie vinden en vragen stellen over alles wat te maken heeft met modelauto´s en het om- en verbouwen hiervan.
Gesloten
Gebruikersavatar
Marc
Berichten: 19
Lid geworden op: vr 22 okt 2004 11:46

Goede betaalbare vitrines?

Bericht door Marc »

Mijn auto's staan nu nog netjes op mijn bureau, maar aangezien mijn collectie zal gaan groeien wil ik een vitrine gaan aanschaffen. Dit mede omdat ik geen zin heb om iedere week te stoffen, en wij hebben nogal een onvoorzichtige schoonmaakster, en ik zou helemaal gek worden als er iets met die auto's gebeurd. En het staat gewoon mooi natuurlijk!

Iemand tips? Hij moet niet al té groot zijn maar toch moet hij niet na 10 auto's vol staan :) Liefst met een licht erin (zal toch niet zo vaak aan staan maar is meer voor mezelf ;)) Zat te denken aan een bedrag van zo rond de 100 euro, is dat haalbaar? :?:

Alvast bedankt, ik hoor het wel!
kwiebje
Berichten: 2579
Lid geworden op: di 21 okt 2003 20:26
Locatie: Leuk dorpje :D
Contacteer:

Bericht door kwiebje »

Zoals je misschien hier op het forum al gezien hebt zijn er van Ikea leuke te krijgen deze kun je door extra glasplaatje uitbreiden. Tevens zijn er bij leenbakker ook verschillende te krijgen. Maar er zijn ook mooie vitrines te koop via http://www.retif.nl alleen deze zijn erg prijzig. Dus het hangt er een beetje vanaf wat je precies wilt en in welke prijsklasse. Ben zelf namelijk ook op zoek voor een geschikte vitrine....
Squid
Berichten: 105
Lid geworden op: di 17 feb 2004 19:24
Locatie: Zoetermeer

Bericht door Squid »

Ik zelf heb een maandje geleden een vitrine gekocht bij retif, ze zijn duur (?277) maar ze zijn echt ongeloofelijk mooi, en heb er zeker geen spijt van, en er staan toch zeker 23 1/18 modellen in, en als ik wil zouden er nog wel wat bij kunnen. het is zeker de moeite waard om een te gaan kijken.
TNT
Berichten: 20
Lid geworden op: wo 25 feb 2004 15:04

Bericht door TNT »

Mijn kast is van medea. Hij is heel duur (? 1200,-) maar is van hele hoge kwaliteit. Hij is op maat gemaakt (90x40x220) en met 7 glasplaten en met 4 dimbare spotjes.
Zoiets:
Afbeelding
(dit is een soortgelijke maar dan met minder glasplaten en de deuren aan de voorkant)

De deuren zitten aan de buitenkanten (mooi groot glasoppervlak aan de voorkant) en zijn afsluitbaar. Tevens zijn de deuren goed afgesloten voor stof. Medea maakt meestal kasten voor winkels e.d. maar als particulier mag je ook aankloppen. Ze zijn de prijs meer dan waard, maar ik begrijp dat niet iedereen dit kan uitgeven. Aan de andere kant staat mijn kast vol met BBR's en dan mag je kast ook wat kosten...

:) TNT :)

Owja, http://www.medea.nl
Gebruikersavatar
Carfanatic
Berichten: 260
Lid geworden op: vr 30 apr 2004 17:01
Locatie: Leeuwarden
Contacteer:

Bericht door Carfanatic »

TNT schreef:maar ik begrijp dat niet iedereen dit kan uitgeven.


1200 voor een vitrine? no way :?
Gebruikersavatar
tom
Berichten: 5619
Lid geworden op: za 24 apr 2004 11:49

Bericht door tom »

Op marktplaats staat heel veel gebruikt spul voor fijne prijzen!
Gebruikersavatar
Peter Parker
Forumbestuur
Berichten: 8086
Lid geworden op: di 25 mei 2004 22:10
Locatie: Purmerend
Contacteer:

Bericht door Peter Parker »

Ik heb de mijne gevonden in een kringloop centrum. Het is een oude kast van Ikea. Daar heb ik zelf nog wat extra verlichting en glasplaatjes ingebouwd.
Gebruikersavatar
///M Power
Berichten: 254
Lid geworden op: za 28 feb 2004 17:50
Locatie: Baak

Bericht door ///M Power »

Ik heb gewoon een standaard Bertby kast van de Ikea, die is vrij stofdicht, en een vitrine kast van de leenbakker, die niet erg stofdiecht is helaas :(
Gebruikersavatar
Muiter
Vriend voor het Leven
Berichten: 1077
Lid geworden op: di 07 okt 2003 21:43
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Bericht door Muiter »

Er loopt al een topic over dit onderwerp, daar verder gaan.
Deze is op slot en wordt binnenkort verwijderd.
Oprichter van modelautoforum.nl
Gesloten