Busstop chicane
Busstop chicane
hoi,
mijn volgende plan is (na mijn dealer) om de oude busstop chicane op spa te maken maar ik kan niet veel foto's op google vinden hebben jullie misschien nog foto's??
mijn volgende plan is (na mijn dealer) om de oude busstop chicane op spa te maken maar ik kan niet veel foto's op google vinden hebben jullie misschien nog foto's??
- Donkervoort
- Markopolo
- Forumbestuur
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Donkervoort schreef:Even een vraagje offtopic maar dat wel met een diorama heeft te maken:
Ik ben ook aan een diorama bezig, en wil er een reclame bord in zetten (1:43). Zijn die ergens te koop, of hoe maak je die. Dus bijvoorbeeld een DUNLOP of SHELL reclame bord, voor langs het circuit.
Kijken of je de afmetingen van het orgineel hebt of kan vinden, dat door 43 delen en via google afbeeldingen naar een logo zoeken en als hij te groot is via irfanview verkleinen

- Rakesh_BMW
Markopolo schreef:
Kijken of je de afmetingen van het orgineel hebt of kan vinden, dat door 43 delen en via google afbeeldingen naar een logo zoeken en als hij te groot is via irfanview verkleinenof eventueel op zicht een bord maken.
Ik denk dat de laatste optie van Mark het beste is, en dan gewoon eff een mooi origineel plaatje zoeken waarbij je race-monster langs een reclame-bord scheurt.....
en vervolgens een logo uitprinten waarvan jij hem naast jouw modelauto zet, en de juiste maat bepaald (die dan wel een beetje overeenkomt met 't plaatje!!!
- Donkervoort
Rakesh_BMW schreef:Markopolo schreef:
Kijken of je de afmetingen van het orgineel hebt of kan vinden, dat door 43 delen en via google afbeeldingen naar een logo zoeken en als hij te groot is via irfanview verkleinenof eventueel op zicht een bord maken.
Ik denk dat de laatste optie van Mark het beste is, en dan gewoon eff een mooi origineel plaatje zoeken waarbij je race-monster langs een reclame-bord scheurt.....
en vervolgens een logo uitprinten waarvan jij hem naast jouw modelauto zet, en de juiste maat bepaald (die dan wel een beetje overeenkomt met 't plaatje!!!
Ja oke, dan ga ik dat maar eens proberen.
- zipperscales
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
ik vind het een heel orgineel idee van je, hopen dat je er snel wat foto's van kan posten!
Voor het meeste nieuws qua verzameling ook op twitter: http://www.twitter.com/scaleznl