[MOD-EDIT]Verplaatst naar 'de Pits'. Muiter
Revell Klantenservice
- Ricardo
- Moderator
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Revell Klantenservice
Wie weet of Revell ook een klantenservice heeft? Ik heb via de website dan contact al een mail naar ze gestuurd maar misschien is er een andere manier. Heb namelijk een Austin Healey Sprite gekregen met een missend knipperlicht
- Curbstone Models
- Schaal: 1:18
- Contacteer:
Re: Revell Klantenservice
Ricardo schreef:Wie weet of Revell ook een klantenservice heeft? Ik heb via de website dan contact al een mail naar ze gestuurd maar misschien is er een andere manier. Heb namelijk een Austin Healey Sprite gekregen met een missend knipperlicht
Gewoon even een mailtje sturen naar departmentX@revell.de met het gewenste onderdeel en het artikelnummer erbij...
- Ricardo
- Moderator
- Contacteer:
Re: Revell Klantenservice
Curbstone Models schreef:Ricardo schreef:Wie weet of Revell ook een klantenservice heeft? Ik heb via de website dan contact al een mail naar ze gestuurd maar misschien is er een andere manier. Heb namelijk een Austin Healey Sprite gekregen met een missend knipperlicht
Gewoon even een mailtje sturen naar departmentX@revell.de met het gewenste onderdeel en het artikelnummer erbij...
Dank u
- Ricardo
- Moderator
- Contacteer:
motorhead schreef:FF off topic, Rico waarom heb jij nog een Ford embleem staan in je avatar en geen Landrover![]()
Nou hierom: (mijn mooiste aanwinst tot nu toe)
http://members.home.nl/kmulder/auto.htm
- Donkervoort
BU schreef:tom schreef:L-R is toch van Ford?
Volgens mij was het van een veel beter merk.... dat fantastische merk dat ook Mini beheert.
BMW heeft Mini, Rover en MG hebben ze voor 10 pond aan de engelse terug verkocht omdat ze er niets mee konden beginnen. Land Rover was tijdens het opbreken van de Rovergroep al naar Ford.
Ford heeft een mooi rijtje premiumcars: Volvo, Jaguar en Aston Martin.
En nu weer ontopic?
- Rakesh_BMW