Heey jongens (en meisjes?),
Ik ben hier dus voor het eerst en ben gek op schaalmodellen en ben pas begonnen met echt sparen, ik had al heel lang schaalmodellen, maar ben nooit echt verder gegaan met sparen.
Nu heb ik even een vraagje voor jullie, ik heb hier dus een donkerblauwe VW Golf 4 van Revell, en die wil ik lekker subtiel tunen. Ik wil als eerst andere velgen eronder hebben, maar hoe moet ik ign de wielen verwijderen? gewoon eruit trekken? En waar koop ik nieuwe wielen met mooie velgen, en past hij dan gewoon?
Ook heb ik plakspul op mijn Golfje zitten die ik niet eraf kan krijgen, hoe kan ik hem eraf krijgen, het lukt maar niet?
Laatst zag ik op internet getunede schaalmodellen van een Golf die ik hier ook heb, die had andere bumpers enzo, dat wil ik ook, waar koop je die bumpers? Ik ben nieuw hier dus ik weet nog niet zo veel.
Alvast bedankt!
Grtz,
Ferraghini
Hoe en waar wielen kopen en verwijderen? (tunen Golf)
-
Das precies de vraag die ik nou ook eens wou stellen....
Wielen kun je zowieso op e-bay krijgen,maar in NL zie je deze pakketjes bijna nooit en in de usa kosten ze zo rond de omgerekend ? 8,- per set van 4/6.Maar dan komt er weer 17 dollar verzendkosten bij,en dan zijn ze onderhand weer net zo duur als in NL...
Je kunt ze bijv bij Toms wel krijgen voor ?20,- maar dan dus nog wel verzenden of ophalen...
Bij sommige modellen kun je de wieldop er zeg maar afhalen en dan zitten ze erin geklikt.
Dus als iemand nog goedkoop adresje weet?
Wielen kun je zowieso op e-bay krijgen,maar in NL zie je deze pakketjes bijna nooit en in de usa kosten ze zo rond de omgerekend ? 8,- per set van 4/6.Maar dan komt er weer 17 dollar verzendkosten bij,en dan zijn ze onderhand weer net zo duur als in NL...

Je kunt ze bijv bij Toms wel krijgen voor ?20,- maar dan dus nog wel verzenden of ophalen...
Bij sommige modellen kun je de wieldop er zeg maar afhalen en dan zitten ze erin geklikt.
Dus als iemand nog goedkoop adresje weet?

-
lambo deuren goed te doen. check mn topic bij ombouwprojecten..
weet niet precies of ie er nog opstaat...ff zoeken maar...
http://www.tuning18.com
veel te vinden ook.
Velgen heb ik van Curbstone, de Brandless serie. Perfect, goede levering ook
Marcel
weet niet precies of ie er nog opstaat...ff zoeken maar...
http://www.tuning18.com
veel te vinden ook.
Velgen heb ik van Curbstone, de Brandless serie. Perfect, goede levering ook

Marcel