Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Op- en/of aanmerkingen op dit forum kun je hier kwijt. Als je een leuke idee voor dit forum hebt dan horen we dat ook graag en hier plaatsen we Nieuws en aankondigingen
Klachten over de forumcrew graag via het contact formulier onderaan het menu..
Voor de nieuwe forumversie ontbreekt alleen nog een nieuwe header.
De huidige header (zie boven) is niet flitsend genoeg en doet geen recht aan de inhoud van de hele website.
Ik wil de leden die het leuk vinden vragen om een nieuwe header te ontwerpen gezien de foto's voor de kalender zullen er zeker een aantal de uitdaging aangaan
De nieuwe header moet voldoen aan de volgende eisen:
het originele logo (links boven) moet er duidelijk in worden verwerkt en mag niet worden bewerkt;
de hoofdkleuren zijn rood en blauw (uit het logo);
de header moet zodanig zijn opgebouwd dat het voor elke schermresolutie duidelijk is en over de hele breedte te zien is.
Om aan de laatste eis te voldoen is de huidige header uit 3 delen opgebouwd:
Laatst gewijzigd door Muiter op zo 02 apr 2006 12:05, 2 keer totaal gewijzigd.
naja als je de drie onderdelen geeft van de bestaande header en al zegt dat het logo intact moet blijven en linksbovenin moet. Blijft er weinig te experimenteren over...lijkt me... Zou het graag willen doen maar met wel wat meer vrijheid. Kan me voorstellen dat je huiverig bent om meer vrijheid te geven maar ik zou voorstellen om ieder gewoon z'n gang te laten gaan en kijken wat het wordt als je dan niet tevreden bent kunnen er altijd nog restricties worden ingevoerd. Het lijkt mij wel leuk als de kop een beetje afsteekt tegen de rest van de pagina...maargoed wie ben ik.
hanzjepanzje schreef:naja als je de drie onderdelen geeft van de bestaande header en al zegt dat het logo intact moet blijven en linksbovenin moet. Blijft er weinig te experimenteren over
Ik heb de header op deze manier opgebouwd, hoe een ander het doet moet hij zelf weten. De huidge header of onderdelen hiervan hoef je niet gebruiken mits het forumlogo wel in de nieuwe header voorkomt.