Ebbro

Hier kun je alles over autosportmodellen kwijt zoals Formule 1, DTM, Le Mans etc.
Gesloten
Jean-Pieteke
Berichten: 69
Lid geworden op: vr 23 dec 2005 16:49
Locatie: Maastricht

Ebbro

Bericht door Jean-Pieteke »

Beste mensen,

Ik heb besloten om mijn collectie toch meer naar de JGTC kant te willen gaan zetten. is Ebbro een goed prijs/kwaliteit merk? Bvd dank

PS de Old Skool DTM's en de tourwagens blijf ik ook nog verzamelen.
PPS ik wil bij deze JGTC modellen ook de straatversies/testversies gaan verzamelen :lol: Kan ik dan het beste proberen om deze ook van Ebbro te krijgen of maakt het niet uit of het een andere fabrikant is?

raar tijdstip voor dit topic maar ik ben nog niet moe genoeg om te slapen :roll:

ik hoop dat ik het op de goede plek heb gepost zoniet verplaats/sluit maar.
Gebruikersavatar
fish88
Berichten: 3176
Lid geworden op: zo 30 jan 2005 19:59
Schaal: 1:43
Locatie: Achter mn computer, hoezo?

Bericht door fish88 »

Mooi merk is het. Maar de modellen zijn best zeldzaam (JGTC modellen) je kan modellen van 3 jaar geleden bijna niet meer vinden dus het gaat wel moeijk worden als je het grootste deel van je collectie daarop gaat richtten.
Afbeelding
Juan Pablo Montoya: "There are no prisoners. We're not taking any prisoners."
Gebruikersavatar
model1op43
Berichten: 3224
Lid geworden op: ma 24 nov 2003 09:16
Schaal: 1:43
Locatie: thuis in het groene hart
Contacteer:

Bericht door model1op43 »

Ebbro is een goede keus. De kwaliteit is erg goed maar daar is de prijs vaak ook naar. Zoals Fish al meldde, zijn oudere modellen soms moeilijk te vinden en als dat wel het geval is zijn ze vaak pittig geprijsd.
Afbeelding
Meer dan 2100 modellen online !!!
Volg deze op http://www.lemans-models.nl, http://www.dakar-models.nl en @lemansmodels
Jean-Pieteke
Berichten: 69
Lid geworden op: vr 23 dec 2005 16:49
Locatie: Maastricht

Bericht door Jean-Pieteke »

aan wat voor een bedragen moet ik dan denken?
Gebruikersavatar
tom
Berichten: 5619
Lid geworden op: za 24 apr 2004 11:49

Bericht door tom »

Ik hoorde laatst iemand op de NAMAC-beurs zeggen dat er in Nederland bijna niet aan te komen is. Misschien via eBay?
Gebruikersavatar
manowar
Berichten: 3903
Lid geworden op: zo 19 sep 2004 19:29
Schaal: 1:43

Bericht door manowar »

Het is inderdaad een goed merk en het zijn modellen van een goede kwaliteit. In nederland zijn de oudere modellen inderdaad wat lastig te vinden maar ik zou zeggen kijk op Ebay want daar vind je er genoeg al zijn inderdaad sommige modellen van 3 á 4 jaar geleden erg duur.

Persoonlijk heb ik mijn meeste ebbro modellen via ebay gekocht en zlef ga ik niet verder dan 50euro voor een model maar er worden zeker hogere prijzen gevraagd.
Gebruikersavatar
Smokey
Berichten: 2766
Lid geworden op: di 28 jun 2005 13:23
Locatie: haaksbergen

Ebbro rules

Bericht door Smokey »

He Jean Paul

Uitstekende keus die ebbro`s :worshippy: . ik ben zelf ook gek op de Jgtc modellen en zoals de heren hiervoor al vermeld hebben zijn de oudjes moeilijk te krijgen. Houd voor de nieuwe modellen gewoon goed de pagina van Ebbro in de gaten en bestel hem direct bij je dichtsbijzijnde hobbyshop. ******************

Good goan

Smokey :dance:

Mod-edit: Zin weggehaald vanwege spam!. Markopolo
Hoezo noemen ze het verzamelwoede? ik wordt altijd vrolijk als ik er mee bezig ben!
Gebruikersavatar
Curbstone Models
Berichten: 1282
Lid geworden op: di 24 feb 2004 17:35
Schaal: 1:18
Locatie: Beverwijk
Contacteer:

Bericht door Curbstone Models »

ik ben ook een fan van Ebbro... die JGTC of SUPERGT zoals ze tegenwoordig genoemd worden zijn echt super....

Jammer dat we dit soort wagens niet over de Europeese circuits zien denderen....

Onbekend is onbemind, dus http://supergt.net/en/

Afbeelding
Gesloten