Antwerpen

In dit subforum kun je een bericht plaatsen als je opzoek bent naar een modelautowinkel in een bepaalde plaats of provincie.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Ricardo
Moderator
Berichten: 14080
Lid geworden op: za 11 okt 2003 22:08
Schaal: 1:43
Locatie: Groningen
Contacteer:

Antwerpen

Bericht door Ricardo »

Weet iemand misschien ook een modelwinkel in Antwerpen?
Gebruikersavatar
Frans
Berichten: 1076
Lid geworden op: do 11 dec 2003 13:23
Locatie: Antwerpen / België
Contacteer:

Bericht door Frans »

Waar zijn de antwoorden naartoe??? :doh: :shock:
Afbeelding

Forza Ferrari
Gebruikersavatar
Ricardo
Moderator
Berichten: 14080
Lid geworden op: za 11 okt 2003 22:08
Schaal: 1:43
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Ricardo »

Heb ze idd nog niet opgeschreven :doh:
Opel-DTM
Berichten: 1195
Lid geworden op: vr 22 okt 2004 10:59

Bericht door Opel-DTM »

Frans schreef:Waar zijn de antwoorden naartoe??? :doh: :shock:


Sjonge jonge... alweer :roll:
Gebruikersavatar
Frans
Berichten: 1076
Lid geworden op: do 11 dec 2003 13:23
Locatie: Antwerpen / België
Contacteer:

Bericht door Frans »

Ricardo schreef:Heb ze idd nog niet opgeschreven :doh:


Dus ik zet ze nogmaals neer:
Herman Verschooten, Eiermarkt 31a, aan de Groenplaats.
Voor de rest niet veel zaaks te vinden in Antwerpen zelf.
In Borgerhout op de Turnhoutsebaan, recht over de school Sint Agnes, is nog een grote zaak, maar hoofdzakelijk bouwdozen en treinen.
In het Wijnegem Shopping Center, is er nog een op het gelijkvloers recht over de Sony winkel.
Vroeger hadden we de winkelketen van Cristiaensen, en die verkocht ook veel modellen, maar de Nederlander (Bard Smid) heeft de hele keten overgenomen, en nu is daar totaal niets meer te vinden van automodellen!
Je ziet waarom ik alles bijna in het buitenland via Internet bestel, hier is niet veel te vinden.
Afbeelding

Forza Ferrari
Gebruikersavatar
Yurinator
Berichten: 367
Lid geworden op: zo 25 jan 2004 11:56
Locatie: Antwerpen
Contacteer:

Bericht door Yurinator »

In de Abdijstraat op het Kiel (Hoboken) is er ook één die naast speelgoed heel veel modelletjes heeft staan. Is een soort van Toys 'R Us. Zelf ging ik vroeger naar Danny in de Christaensens maar deze is idd jammergenoeg gestopt daarmee. Voor Exoto kun je naar Wijnegem gaan, maar deze zijn naar ik heb horen zeggen heel duur.

Nu rijd ik gewoon 1 keer per 2 maand ofzo naar Ben Lokkers in Bergen Op Zoom voor mijn bestellingen op te halen en te zien wat hij in huis heeft. Is misschien wel duurder aan benzine dan een tripje naar Antwerpen maar ik ben tenminste zeker dat ik waar voor mijn geld krijg...en in vergelijking met de bovenstaande is hij zeker goedkoper.
Gebruikersavatar
Ricardo
Moderator
Berichten: 14080
Lid geworden op: za 11 okt 2003 22:08
Schaal: 1:43
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Ricardo »

Was inderdaad een beetje duur in Antwerpen, maar de stad zelf is zeker de moeite waard :mrgreen:
Gebruikersavatar
Yurinator
Berichten: 367
Lid geworden op: zo 25 jan 2004 11:56
Locatie: Antwerpen
Contacteer:

Bericht door Yurinator »

Tuurlijk is Antwerpen de moeite waard...tis nie voor niks "'t Stad" :) :) (beetje chauvenisme mag toch he). Blij dat je het fijne stad vond.
Gebruikersavatar
117ayrton
Berichten: 6967
Lid geworden op: do 14 okt 2004 10:26
Locatie: brugge
Contacteer:

Bericht door 117ayrton »

Yurinator schreef:Tuurlijk is Antwerpen de moeite waard...tis nie voor niks "'t Stad" :) :) (beetje chauvenisme mag toch he). Blij dat je het fijne stad vond.
:mrgreen: het is een heel mooie stad maar zou er voor geen geld meer willen wonen ,brugge is ook mooi en rustig :mrgreen:
http://117ayrton.mijnalbums.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Yurinator
Berichten: 367
Lid geworden op: zo 25 jan 2004 11:56
Locatie: Antwerpen
Contacteer:

Bericht door Yurinator »

Hehe ;), ik bewonder je adoratie voor je "hometown", een 2e passie die we gemeen hebben :). Toen ik in Amerika zat vroegen ze me waar ik woonde en of ik mijn stad kon omschrijven. Het enige wat ik zei was "Antwerp, the most beautifull city in the world."...en de Amerikaan stond met zijn mond vol tanden :).
Plaats reactie