Foto's Hessing (Dealer van Bentley, Rolls, Lambo etc.)

Heb je een mooie foto gemaakt van een modelauto uit je eigen verzameling? Plaats hem hier!
Uiteraard kun je hier ook al je vragen en tips kwijt over het fotograferen van modelauto's.
In het kort: hoe, waar en waarmee worden jou foto's gemaakt.
Gebruikersavatar
1:18 24/7
Berichten: 2813
Lid geworden op: vr 16 apr 2004 20:12
Schaal: 1:18
Locatie: 47° 53' 19.21", 0° 1' 55.44"

Foto's Hessing (Dealer van Bentley, Rolls, Lambo etc.)

Bericht door 1:18 24/7 »

Afgelopen maandag was ik bij Hessing om mijn Bentley te gaan ophalen, ik heb gelijk even van de gelegenheid gebruik gemaakt om even rond te neuzen en wat foto's te schieten van de niet geheel onaardige voitures aldaar. :mrgreen: Het is echt een schitterend pand met een enorme berg exclusieve kwijlopwekkend auto's.

Bij de ingang stond dit monster me op te wachten, dat ding is echt ongelofelijk laag! :shock:
Afbeelding

Afbeelding

Lamborghini Gallardo Nera, op de persfoto's was het me niet helemaal duidelijk, maar dit ding is dus deels matzwart. :twisted:
Afbeelding

Afbeelding

Jummie! :drool:
Afbeelding

Ik had de cabrio nog niet eerder in het echie gezien.
Afbeelding

Op de zwarte Bentleys kon je echt zien hoe geweldig goed die dingen geverfd en gepolijst worden, het waren echt spiegels!
Afbeelding

Schitterend ruime en lichte hal.
Afbeelding

Ze verkochten ook tractoren... ben niet zo'n fan van de nieuwe rols, maar zo'n armada is wel impressive! :shock:
Afbeelding

Afbeelding

De parkeerplaats was ook niet onaardig.
Afbeelding

Hier een foto van mijn auto: (Die witte station ja... :( ) Toen ik daar de parkeerplaats op kwam rijden was het toch even slikken, zal ik hem in die murcie, bentlie of maserati prakken? :think: :mrgreen:
Afbeelding

Sfeerplaatje:
Afbeelding

Hope you like it!
Better to let people wonder if you are a moron, than to open your mouth and remove all doubt.
Afbeelding

flickr op!
Gebruikersavatar
BMW M3
Berichten: 773
Lid geworden op: vr 04 mar 2005 22:23
Locatie: Gapinge (Zeeuwland)

Bericht door BMW M3 »

Lekkere fotoshoot zeg! :worshippy:

Wauwie, die Speed 8 en Gallardo.., lagen daar geen kwijldoekjes bij?! Prachtig machines zeg! :drool: :worshippy:
Project: Stuk circuit + Pitboxen 1:87 [Klaar: Eindresultaat]
Afbeelding
Gebruikersavatar
Jolly Club
Berichten: 4652
Lid geworden op: vr 27 feb 2004 20:55

Bericht door Jolly Club »

Waw... :shock:

Welks een prachtige ambiance, en wat een indrukwekkend materieel :worshippy:

Het was me ontgaan dat die witte Nevada for real jouw ride is, past er mooi tussen hoor... zo quasi nonchalant scheef in zijn vakkie 8)

Zwarte Gallardo is very Rock 'n Roll, genoeg mooi spul.

Heb zelf in mijn Ferrari-tijd eens de kelder onder het Kroymans-pand mogen bezoeken, helaas geen bruikbare foto's aan overgehouden, maar man wat is het lekker om tussen zulke mooie spullen rond te banjeren :angel:

Prachtige foto's Bieck... lekkere Lotus ook :drool:

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
Gebruikersavatar
vivado ferrari collection
Berichten: 1154
Lid geworden op: do 11 nov 2004 12:20
Locatie: Purmerend
Contacteer:

Bericht door vivado ferrari collection »

Mooie foto's! Keurig :worshippy: Die Rolls Royses naast elkaar....heel mooi gedaan! :thump_up:
Eric
Berichten: 57
Lid geworden op: zo 24 dec 2006 15:04
Locatie: Ridderkerk
Contacteer:

Bericht door Eric »

kwijlend
vette foto's vooral die laastste vind ik wel mooi
Gebruikersavatar
Diciotto
Berichten: 3270
Lid geworden op: zo 20 aug 2006 19:01
Schaal: 1:43
Locatie: Machelen

Bericht door Diciotto »

:drool: Bedankt om dit ff met ons te delen :mrgreen:
Afbeelding Collectie Porsche in 1/43
Gebruikersavatar
tom
Berichten: 5619
Lid geworden op: za 24 apr 2004 11:49

Bericht door tom »

Ben er vaak langsgereden (nou ja... gerold) maar nooit binnen geweest. Mooie foto's!
kwiebje
Berichten: 2579
Lid geworden op: di 21 okt 2003 20:26
Locatie: Leuk dorpje :D
Contacteer:

Bericht door kwiebje »

Echt helemaal geweldig bieck. Ben er paar keer langs gekomen toen ik met de mini op zandvoort ging rijden. Altijd al een keer willen bezoeken. Maar nu door jouw presentatie of foto's weet ik wat voor auto's er staan! Echt heel erg mooie foto's btw! Toppie :thump_up: :thump_up:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Markopolo
Forumbestuur
Berichten: 6149
Lid geworden op: wo 08 okt 2003 09:13
Schaal: 1:43
Locatie: Naast de buren!
Contacteer:

Bericht door Markopolo »

Mooi verslagje :worshippy: Dat zomaar overal foto's van mocht maken.

Die Lambo's :drool:

Maar 1 klein puntje, die Speed 8 klopt niet :shifty: de uitvoering van de wagen is van de nummer #8 terwijl de zeg maar livery van de #7 op de wagen zit:

De echte #7:
Afbeelding

En de #8
Afbeelding

Vind dat toch wel jammer voor zo'n dure zaak, als je het doet, doe het dan goed :angel:
Gebruikersavatar
subarufreak
Berichten: 1549
Lid geworden op: vr 20 jan 2006 16:04
Locatie: Roeselare
Contacteer:

Bericht door subarufreak »

denk dat ik daar gerust enkele uren zou kunnen vertoven voor iedere auto onder te kwijlen :lol:
Afbeelding
marco.groenhof
Berichten: 62
Lid geworden op: zo 22 okt 2006 16:30
Locatie: Delfzijl

Bericht door marco.groenhof »

Dan moeten jullie maar niet naar de autosalon in Singen gaan; Dás een dealer die o.a. een F50 heeft, 612 Scaglietti, 3 verschillende uitvoeringen van de COuntach, 2 Gallardo's, stuk of 10 porsche's en nog veeeel meer
Gebruikersavatar
Ricardo
Moderator
Berichten: 14080
Lid geworden op: za 11 okt 2003 22:08
Schaal: 1:43
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Ricardo »

:shock: Daar staat wel voor een paar miljoen. Moet zeggen dat ik daar ook wel even wil shoppen.

:mrgreen: Heeft wel 1 voordeel je station levert wel behoorlijk wat op als je hem tegen 1 van die wagens inruilt :angel:
Gebruikersavatar
ViperArry
Berichten: 1030
Lid geworden op: ma 24 apr 2006 12:37
Locatie: omg. Arnhem

Bericht door ViperArry »

Ik ga zo eerst weer terugscrollen..... was veel te benieuwd om te zien hoe een jongen van 24 aan een Bentley komt......
Maar, schijnbaar zitten we in hetzelfde schuitje, beiden geen Bentley.......

De fotos zien er (zoals altijd) weer schitterend uit!

Ennuh, Polo, leg is uit waar t verschil dan in zit, ik zie het namelijk niet.
Gebruikersavatar
Markopolo
Forumbestuur
Berichten: 6149
Lid geworden op: wo 08 okt 2003 09:13
Schaal: 1:43
Locatie: Naast de buren!
Contacteer:

Bericht door Markopolo »

ViperArry schreef:Ennuh, Polo, leg is uit waar t verschil dan in zit, ik zie het namelijk niet.
De hele achterstevens van de wagens zijn anders, bij de echte #7 zijn de poten van de spoilers gelijk met de zijkant van de body, terwijl bij de #8 het 2 schuine poten zijn en meer in het midden geplaatst zijn.
Gebruikersavatar
1:18 24/7
Berichten: 2813
Lid geworden op: vr 16 apr 2004 20:12
Schaal: 1:18
Locatie: 47° 53' 19.21", 0° 1' 55.44"

Bericht door 1:18 24/7 »

ViperArry schreef:Ik ga zo eerst weer terugscrollen..... was veel te benieuwd om te zien hoe een jongen van 24 aan een Bentley komt......
Maar, schijnbaar zitten we in hetzelfde schuitje, beiden geen Bentley.......
:lol: Maar geen Bentley? :snooty: Ik heb er zelfs twee! :mrgreen: 1:18, maar ja, dat scheelt enorm in de wegenbelasting! :thump_up:
Better to let people wonder if you are a moron, than to open your mouth and remove all doubt.
Afbeelding

flickr op!
Plaats reactie