Volvofiel's collectie
-
Ben gisteren weer eens naar Doetinchem geweest
: mijn ouders shoppen en m'n broer en ik een halfuurtje bij Traffic met als resultaat de nieuwe Volvo 480 1:43 van Minichamps! Echt een schitterend model!
Toegevoegd na 26 minuten:
Foto's van de Maybach en de oerhollandse 480:

Ook vind ik de waarschuwing op het doosje dat direct zonlicht en direct vitrinelicht lakschade kan veroorzaken prima
!
P.S. Vergeet niet jullie stem uit te brengen op de poll!!

Toegevoegd na 26 minuten:
Foto's van de Maybach en de oerhollandse 480:

Ook vind ik de waarschuwing op het doosje dat direct zonlicht en direct vitrinelicht lakschade kan veroorzaken prima

P.S. Vergeet niet jullie stem uit te brengen op de poll!!
- mr.x turbo
- Jolly Club
@caprigek: AHC heeft idd ook een 480 gemaakt, maar die vind ik echt mislukt
.
Toegevoegd na 16 minuten:
. There isn't a reason why I don't like the Senator, it's a fantastic car. But I saw an example from Minichamps last Friday, and that one was a really bad one
. The headlights for instance weren't properly installed and there were gluestains (you know, spots from glue) at the back. A front wheel was damaged too. But this one can be the only bad one, and that your Senator is a good one. That because Minichamps makes fantastic cars
.
By the way, "schitterend" means something like "fantastic"
.

Toegevoegd na 16 minuten:
thank you for the nice commentsFaultier schreef:I voted for "Schitterend!" and I hope that means good or so![]()
I also have the Maybachs. These are great. Can you please tell me why you don´t like the Opel Senator?

By the way, "schitterend" means something like "fantastic"

Op het moment dat dit model werd uitgebracht was het echt geen mislukking, hoor. In 1987 was er nog niet zoveel moois op de markt en in vergelijking met zijn tijdgenoten was de 480 van AHC best gedetailleerd, voor die prijs (kostte omgerekend iets van EUR 12) zelfs opmerkelijk goed. Ik heb er een aantal (volgens mij zelfs alle kleuren) en ik vind 'm nog steeds niet slecht...volvofiel schreef:@caprigek: AHC heeft idd ook een 480 gemaakt, maar die vind ik echt mislukt.
Dat neemt niet weg dat Minichamps een veel mooier model heeft gemaakt, zou ook niet best zijn als er in 19 jaar geen vooruitgang geboekt was en Minichamps vraagt er ook wat meer voor.
Toen de 480ES uitkwam in 1986 was dat één van mijn favoriete auto's, en hij ziet er nog steeds goed uit. Dit model maakt een grote kans om in mijn collectie terecht te komen, staat leuk naast de AHCs.
@ Jolly club: volgens mij was de 300-serie de über-Daf
@Tom: ik zei: Ik vind het een mislukking, niet dat het een mislukking is. Dit omdat het voor die tijd idd een aardige prestatie was, net als het model van de 440 van AHC. Alleen, deze 480 is natuurlijk véél en véééél mooier
. Ik hoop dat dit model er ook nog eens in 1:1 bij mij in komt.

@Tom: ik zei: Ik vind het een mislukking, niet dat het een mislukking is. Dit omdat het voor die tijd idd een aardige prestatie was, net als het model van de 440 van AHC. Alleen, deze 480 is natuurlijk véél en véééél mooier