Volvofiel's collectie

Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
InsaneHero86

Bericht door InsaneHero86 »

Leuk, das een mooie die Maybach 57! Heb hem gisteren ook besteld, dus die komt hier binnenkort ook binnen!
volvofiel
Schaal: 1:24

Bericht door volvofiel »

Ben gisteren weer eens naar Doetinchem geweest :mrgreen:: mijn ouders shoppen en m'n broer en ik een halfuurtje bij Traffic met als resultaat de nieuwe Volvo 480 1:43 van Minichamps! Echt een schitterend model!

Toegevoegd na 26 minuten:

Foto's van de Maybach en de oerhollandse 480:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ook vind ik de waarschuwing op het doosje dat direct zonlicht en direct vitrinelicht lakschade kan veroorzaken prima :thump_up:!

P.S. Vergeet niet jullie stem uit te brengen op de poll!!
Opel-DTM

Bericht door Opel-DTM »

Leuk model die 480... en in 1:1 nog snel ook :thump_up:

Die Maybach is ook leuk... had 'm laatst nog in de handen.. maar ja past niet in m'n eigen verzameling :mrgreen:
mr.x turbo

Bericht door mr.x turbo »

Ik ben niet zo'n fan van Maybach, maar hij ziet er goed uit.

De Volvo ziet er erg goed uit zeg :shock:
Vooral de lak is erg mooi, dat glimt net zoals het echte model

Gefeliciteert :thump_up:
caprigek

Bericht door caprigek »

die 480 is ook uitgegeven door AHC klopt dat ???

ik kan me herinneren dat ik er ooit een in bezit had

groet caprigek

idd een mooie 480 in die kleur
schitterend
all objects in the mirror will be soon

dissapear
Faultier
Schaal: 1:18

Bericht door Faultier »

I voted for "Schitterend!" and I hope that means good or so :oops:

I also have the Maybachs. These are great. Can you please tell me why you don´t like the Opel Senator?
Bye
Faultier
caprigek

Bericht door caprigek »

Faultier schreef:I voted for "Schitterend!" and I hope that means good or so :oops:

schitterend means cant even better

greeting caprigek
all objects in the mirror will be soon

dissapear
Ricardo
Moderator
Schaal: 1:43
Contacteer:

Bericht door Ricardo »

Modellen zien er biede inderdaad erg goed uit. Minichamps heeft echt z'n best gedaan op deze volvo zeg. :worshippy: :thump_up:
Jolly Club

Bericht door Jolly Club »

Maybach :thump_down: Goed model, maar ik hou niet van die bakken

Volvo :thump_up: Schitterend model heeft Minichamps van de über-Daf gemaakt :worshippy:

@ Caprigek, model was er inderdaad ook van AHC, maar deze oogt 'ietsje' beter :wink:

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
volvofiel

Bericht door volvofiel »

@caprigek: AHC heeft idd ook een 480 gemaakt, maar die vind ik echt mislukt :thump_down:.

Toegevoegd na 16 minuten:
Faultier schreef:I voted for "Schitterend!" and I hope that means good or so :oops:

I also have the Maybachs. These are great. Can you please tell me why you don´t like the Opel Senator?
thank you for the nice comments :worshippy:. There isn't a reason why I don't like the Senator, it's a fantastic car. But I saw an example from Minichamps last Friday, and that one was a really bad one :thump_down:. The headlights for instance weren't properly installed and there were gluestains (you know, spots from glue) at the back. A front wheel was damaged too. But this one can be the only bad one, and that your Senator is a good one. That because Minichamps makes fantastic cars :thump_up:.

By the way, "schitterend" means something like "fantastic" :wink:.
tom

Bericht door tom »

volvofiel schreef:@caprigek: AHC heeft idd ook een 480 gemaakt, maar die vind ik echt mislukt :thump_down:.
Op het moment dat dit model werd uitgebracht was het echt geen mislukking, hoor. In 1987 was er nog niet zoveel moois op de markt en in vergelijking met zijn tijdgenoten was de 480 van AHC best gedetailleerd, voor die prijs (kostte omgerekend iets van EUR 12) zelfs opmerkelijk goed. Ik heb er een aantal (volgens mij zelfs alle kleuren) en ik vind 'm nog steeds niet slecht...

Dat neemt niet weg dat Minichamps een veel mooier model heeft gemaakt, zou ook niet best zijn als er in 19 jaar geen vooruitgang geboekt was en Minichamps vraagt er ook wat meer voor.

Toen de 480ES uitkwam in 1986 was dat één van mijn favoriete auto's, en hij ziet er nog steeds goed uit. Dit model maakt een grote kans om in mijn collectie terecht te komen, staat leuk naast de AHCs.
volvofiel

Bericht door volvofiel »

@ Jolly club: volgens mij was de 300-serie de über-Daf :mrgreen:

@Tom: ik zei: Ik vind het een mislukking, niet dat het een mislukking is. Dit omdat het voor die tijd idd een aardige prestatie was, net als het model van de 440 van AHC. Alleen, deze 480 is natuurlijk véél en véééél mooier :mrgreen:. Ik hoop dat dit model er ook nog eens in 1:1 bij mij in komt.
Wouter
Schaal: 1:43

Bericht door Wouter »

de maybach :thump_up:

de volvo :thump_down:
Opel-DTM

Bericht door Opel-DTM »

[quote="volvofiel. Alleen, deze 480 is natuurlijk véél en véééél mooier :mrgreen:. Ik hoop dat dit model er ook nog eens in 1:1 bij mij in komt.[/quote]

Alleen die onderdelen zijn zo verrekte moeilijk te krijgen... dus :pray: dat je een goede koopt en je niks kapot maakt 8)
volvofiel

Bericht door volvofiel »

Gisteren heb ik een Citroen HY 1:18 Servicewagen gekregen van Solido Prestigecollection. Fantastisch model, foto's volgen als ik tijd heb.
Plaats reactie