Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Echt leuk dat je Le Mans 1/43 gaat verzamelen. Dit ziet er alweer prima uit.
Altaya is het minder-gedetailleerde broertje van IXO. Gewoon IXO mallen, maar dan wat simpeler gedetailleerd, vooral interieur en velgen (remmen) e.d. Maar goede modellen voor die prijs
BMW M3 schreef:Zo, we zijn weer terug uit Houten.. Voor mij de 4e keer en het was er weer heerlijk rondneuzen
Blij kom ik terug uit Houten met een paar 1:72's en 7 1:43 Le Mans modellen (jaja, ik heb mn 2e liefde gevonden.. Le Mans modellen, en daar gaan er meer van komen dus). Ik kijk in mij tas en zie maar 5 Le Mans modellen, ik schrik me dood! Kwijt dus.. vast ergens neergezet en gewoon domweg vergeten mee te nemen.. . Ik het bestuur van de NAMAC mailen, op het NAMAC forum gezet en een mail gestuurd naar een "hongwell-winkel" waar ik nog een tijdje heb staan praten enz. dus ik mijn tas daar even neergezet met de 2 modellen.. wie weet..
En ja hoor, nu net krijg ik mail dat zij de 2 modellen hebben gevonden, wat ben ik blij zeg! Dus die komen binnenkort mijn kant op
Nou, eindelijk nadat ze eerst bij die mensen zijn geweest die ze hadden gevonden, naar mijn neef die bij hun in de buurt woont. Toen naar mijn oom en die is vandaag even langsgekomen met de 2 Ixo's!
Panoz LMP01 #12 - Le Mans 2002
G. Jeannette - D. Donohue - B. Auberlen
Audi R8 #2 - Le Mans 2002
R. Capello - J. Herbert - C. Pescatori
Binnenkort:
Ixo 1:43 Jaguar XJR #3 - Le Mans 1990
Laatst gewijzigd door BMW M3 op di 12 sep 2006 21:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Super mooi, je volgende update wordt nóg mooier!
De linkervoorband van de Audi zit niet goed op de velg, is niet zoveel moeite omdat even te maken...Succes!