Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Wist er niks van totdat een verkoper hem zat op te dringen via msn
Frank bedankt
het is een Endurance Montoya figuurtje van 2005 weet alleen niet of hij 1/9 of 1/8 is. Het figuurtje lijkt op de foto misschien niet helemaal op Montoya maar in het geheel lijkt hij er echt goed op Vanavond wat foto's tussen de 1:18 wagens.
Juan Pablo Montoya: "There are no prisoners. We're not taking any prisoners."
ik kan je met redelijke zekerheid zeggen dat het een 1/9 figuur is. Ik heb hier de Alonso van Enduring Images namelijk.
De gezichten zijn allemaal slecht nagemaakt (alonso lijkt op een aap ), de certificaten zijn van bagger kwaliteit, maar toch heeft het wel wat , zo'n beeldje!
Mijn Camera (mobiel ) doet raar. Dus jullie moeten het maar met deze klote foto doen van de geweldige wagen. Eindelijk een niet groene Aston Martin in mijn Collectie en nog 1 met een geweldige livery ook .
Als het lukt komen er in deze post vanavond nog wat foto's.
Spark/Redline 1:24 Aston Martin Russian Age Racing C. Bouchut en 2 russen FIAGT
#Foto's vervangen
Laatst gewijzigd door fish88 op wo 06 sep 2006 18:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Juan Pablo Montoya: "There are no prisoners. We're not taking any prisoners."