Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ik heb een stuk gereden in een gouden( ) 944. Die auto wilt best wel. Onbekend maakt ook zeker onbemind, maar het is een prima auto om lange stukken mee te overbruggen.
Veel plezier met deze auto, wat wel moet gaan lukken
Vettes: Ik heb een '79-er gehad die ik volledig heb gerestaureerd naar orginele staat, en een '91-er die gewoon te mooi was om te gebruiken. De '91-er was een orginele NL auto, prachtbak.
Yep, 't is de Golf met het dak open, die is te koop.
Velgen: Nee, geen cookie cutters, 't zijn de telefoon velgen. Ben er nog niet uit over de velgen, ik heb de telefoons ook nog niet gezien, morgen halen we de auto en de spullen op.
Maar als er een mooie set Cupvelgen voorbij komt...
Deze auto moet het qua kritiek vaak ontgelden, maar het is idd een heerlijke rijders auto en dit is echt een prachtexemplaar. Wow wat is ie strak. Heel veel kilometers rijplezier! En heb je de 1/18 versie ook al?
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst.
Heel verstandig dat je de wagen eerst hebt laten keuren.
Veel mensen kopen dit soort wagens te impulsief en uit het hart, waarna vaak later blijkt dat ze een miskoop hebben gehad.
Het is altijd moeilijk een wagen te beoordelen op een foto, maar hij lijkt er heel erg strak uit te zien en voor een rode auto nog netjes in zijn kleur en lak te zitten.
Een stel mooie cupvelgen zou zoals je het zelf al zegt het plaatje compleet maken.
Rest me je veel rijplezier en veilige kms toe te wensen.
Allereerst van harte met de aankoop. Hoewel het absoluut niet mijn favoriete porsche is kan ik me wel voorstellen dat je erg blij bent met de aankoop. Hij lijkt nog heel fraai in de lak te zitten, iets wat vaak wel anders is bij rode auto's op leeftijd. Heb nooit in een dergelijke auto gereden maar wat dat betreft; het is een Porsche en dat wil vast wel. Veel plezier ermee!