De clubmini wordt toch weer goud. Niet zo brons als orgineel, maar wel in de buurt. Die vreselijke jaren '70 kleuren staan hem goed.
Hele dag tussendoor geschuurd, gespoten, drogen, weer spuiten etc...
De Pontiac Parisien is nu mooi blauw geworden. De Plymouth had wat meer moeite en moest een keer terug in de thinner omdat de primer bobbelde. De Sabra was een klere klus. Zoveel lagen verf dat zelfs de thinner moeite had. Veel schuren en nu is hij in de primer. De club mini is zeer goed geslaagd tot nu toe. De primer was mooi glad en het busje goud dekte hem heel glad. Vandaag blijf ik er verder vanaf, want alle verf moet maar eens een nachtje uitharden en het buiten spuiten wordt nu onmogelijk door de avond.
Even wat foto's laten zien:

Voor het strippen, deze vind ik wel erg mooi. Er zit zelfs een sherrif in met een grijze hoed, hij was losgeraakt.

Na een nachtje thinner en schuren samen met de club mini in de primer.

1e laagjes.
Dit is de rode Sabra, er bleken 4 lagen verf op te zitten.

Het resultaat voor vandaag, je ziet ook dat de Plymouth Stockcar erbij zit in de primer. Ik wilde die eerst oppervlakkiger herstellen, maar ik kreeg het raam aan de binnenkant niet schoon. Het leek wel of hij een tijdje in de modder had gelegen. Uiteindelijk moest hij toch uit elkaar. Het was een hele fijne bruine modder of zand wat erin zat, nu is het raam weer helder en kan je weer het interieur zien. Je ziet al een beetje hoe mooi de mini glimt. De volgende stappen worden de details weer aanbrengen als de grille en achterlichten.