Nou op de valreep van 2006 nog twee schitterende modellen opgehaald.
Mijn 550/575 Squadron bestaat nu uit totaal 10 exemplaren.
De Ferrari 550 Maranello GTS van Prodrive die reed op Le Mans 2002 en helaas nooit aan de finish kwam. Gemaakt door Red Line.
De Ferrari 575 GTC van JMB Racing die als eerste aan de finish kwam op Estoril 2003. Dit is nummer 177 van de 200 stuks. Gemaakt door BBR. Ik moet alleen de achterspoiler er nog even op lijmen en heb geen plasticlijm volgens mij...
Deze twee modellen heb ik overgenomen van dezelfde man als de vorige twee. Hij koos ervoor om zich alleen te richten op Porsche's. Hij had een keurige vitrine in de kamer hangen vol met 1:43 porsches, een mooi gezicht.
Voor 2007 heb ik nog geen plannen omtrend mijn verzameling. De vitrinekast is eigenlijk vol, er kunnen alleen nog een een F2005 in, een 248 F1 en een 500 F2 van Exoto en dan is hij echt vol. Jammer dat het zo snel is gegaan en eigenlijk ook weer niet

. Vanaf dan moet ik alles weer in de dozen laten zitten en dat is wel erg jammer, maar totdat ik een eigen woning heb is het niet anders. Helaas wil ik nog niet op zoek naar een eigen woning omdat ik mezelf niet vast wil pinnen op Emmen als woonplaats, helemaal omdat ik weg wil bij mijn huidige werkgever en er verder in Emmen geen dergelijke bedrijven zijn die mij aanspreken. In Emmen blijven maar naar een ander bedrijf gaan zou een stap terug zijn. Al met al kan 2007 wel ns een heel interessant jaar gaan worden zowel op werk- als verzamelgebied. CMC komt met de 500 F2 en de eerste leveringen van de Exoto variant zijn al gedaan. Twee modellen die ik wel wil hebben en de laatste staat al een tijdje reserveerd. Dan is er ook nog de 375 plus van BBR die ik wel erg fraai vind en de 575 GTC's (en de rest van de Ferrari's) die Kyosho heeft aangekondigd. Mijn Elite-lijn zal nog uitgebreid worden met enkele modellen en voor de rest...tja wie zal het zeggen. Waarschijnlijk 1:43 Le Mans en Fia GT geweld...