Hans -> I'm back baby!

Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Frans
Contacteer:

Bericht door Frans »

Klasse! :thump_up:
Afbeelding

Forza Ferrari
vivado ferrari collection
Contacteer:

Bericht door vivado ferrari collection »

Sono Ammutolito! :eh:

Ik ben helemaal sprakeloos....

Heel erg mooi! :worshippy:

Ik zoek ook nog de Ferrari 360 Modena GTC,die komt dit jaar vast en zeker in mijn Collectie! :wink:
Erikderaaf
Schaal: 1:18

Bericht door Erikderaaf »

WOW die F500 is echt mooi uitgevoerd!

al die details! Onder de motorkap, en dan de ophanging... alles eigenlijk :drool:

die modena's zijn ook erg gaaf! dat ze die eens 1:18 maken :mrgreen:
Een hele hoop Ferrari's 1:18 en een bescheiden berg Hotwheels...
f1op43

Bericht door f1op43 »

Helemaal top! Prachtig model!

Als ik het goed zie op je foto's ontbreekt het rechter spiegelglas. Dat zou zonde zijn zeg. :oops:
BMW M3

Bericht door BMW M3 »

Schitterende aanwinst!

Wat een detail zeg! :shock: :worshippy:
Project: Stuk circuit + Pitboxen 1:87 [Klaar: Eindresultaat]
Afbeelding
hanzjepanzje

Bericht door hanzjepanzje »

:| :cry: Inderdaad, de rechter spiegel ontbreekt :?, toen ik hem net uit de vitrine pakte, zag ik dat tevens 1 van de uitlaat pijpen helemaal slap hing :| weet niet zo goed wat ik er van moet vinden, misschien moet ik terugkomen op mijn oordeel, iig deels...

De tweede uitlaatpijp is van het motorblok afgebroken, het is wel te lijmen gelukkig maar niet echt prettig. Hetzelfde is gebeurt bij de rechterspiegel die ik gelukkig terug heb gevonden. Deze ga ik nu ff lijmen en hopen op het beste...

Weet niet wat voor lijm ze gebruiken, misschien spugen ze erop en hopen ze dat het blijft zitten :? hoe dan ook vond ik het al vreemd dat de buitenste doos gelijk uit elkaar viel, omdat, je raadt het al, de lijm los liet...

Bouwkwaliteit is dus gewoon jammer... ontzettend nadeel van het model en een domper op mijn dag, want als dit allemaal los laat, wat nog meer?

Edit: de spiegel en uitlaat zitten weer op hun plek. De spiegel zit goed stevig maar de uitlaat nog niet, daar moet ik later nog maar een keer naar kijken met hele goeie lijm en heel veel geduld en een strakke hand.

Ga gerust verder met alle lovende woorden over de nieuwe modellen! :lol:
Groeten, Hans

--

F93a Alesi, F575GTC Kyosho
Diciotto
Schaal: 1:43

Bericht door Diciotto »

:clap: Los van die details blijft het er fantastisch uitzien hoor!

(ik geloof dat we allemaal al wel eens het één en ander terug hebben moeten vastplakken of oplappen ... )
Afbeelding Collectie Porsche in 1/43
Porsche

Bericht door Porsche »

Super :thump_up:
Wim83
Contacteer:

Bericht door Wim83 »

Prachtig! :thump_up:
Ferrari10flrb
Schaal: 1:43
Contacteer:

500 F2 Exoto en 360's

Bericht door Ferrari10flrb »

Die 500F2 is werkelijk waar om te :drool: :drool: :worshippy: :thump_up:

Wat een mooie details. Jammer idd van wat produktie foutjes, maar goede lijm doet wonderen. En je moet maar denken dat destijds tijdens de races ook wel regelmatig wat los of er vanaf is gevallen :)

Die 360's zijn trouwens ook erg lekker :drool:

Complimenten aan je fototechniek is mij nog niet echt gelukt om zo van dichtbij zulke heldere foto's te krijgen!! Maar ja ben ook niet z'on geduldig fotografeertalent
Frans
Contacteer:

Bericht door Frans »

hanzjepanzje schreef::| :cry: Inderdaad, de rechter spiegel ontbreekt :?, toen ik hem net uit de vitrine pakte, zag ik dat tevens 1 van de uitlaat pijpen helemaal slap hing :| weet niet zo goed wat ik er van moet vinden, misschien moet ik terugkomen op mijn oordeel, iig deels...

De tweede uitlaatpijp is van het motorblok afgebroken, het is wel te lijmen gelukkig maar niet echt prettig. Hetzelfde is gebeurt bij de rechterspiegel die ik gelukkig terug heb gevonden. Deze ga ik nu ff lijmen en hopen op het beste...

Weet niet wat voor lijm ze gebruiken, misschien spugen ze erop en hopen ze dat het blijft zitten :? hoe dan ook vond ik het al vreemd dat de buitenste doos gelijk uit elkaar viel, omdat, je raadt het al, de lijm los liet...

Bouwkwaliteit is dus gewoon jammer... ontzettend nadeel van het model en een domper op mijn dag, want als dit allemaal los laat, wat nog meer?

Edit: de spiegel en uitlaat zitten weer op hun plek. De spiegel zit goed stevig maar de uitlaat nog niet, daar moet ik later nog maar een keer naar kijken met hele goeie lijm en heel veel geduld en een strakke hand.

Ga gerust verder met alle lovende woorden over de nieuwe modellen! :lol:
Red Dream had ook al zo een tegenslag met de Exoto 500F2, ik ben eens benieuwd als de mijne toekomt (morgen??)
Anders moeten we met zijn allen eens een mooie mail sturen naar Exoto!
Afbeelding

Forza Ferrari
hanzjepanzje

Bericht door hanzjepanzje »

Ja heb even met The Red Dream "gepraat" ( a la forum, pb dus) maar zijn 500 F2 is er vele malen erger aan toe dan de mijne. Het is gewoon appart dat er dingen loslaten. Toen ik de doos open deed was hij echter voor de volle 100% fantastisch. Ik ben benieuwd hoe de jouwe eruit zal zien Frans, succes met de veren aan de motorkap, zorg dat je niet gedronken hebt voor je ze weer vast moet maken, want dan ben je een paar uurtjes bezig :wink: :roll: :D
Groeten, Hans

--

F93a Alesi, F575GTC Kyosho
1:18 24/7
Schaal: 1:18

Bericht door 1:18 24/7 »

Mooi hoor, vooral de wielophanging vind ik erg fraai! :drool:
Better to let people wonder if you are a moron, than to open your mouth and remove all doubt.
Afbeelding

flickr op!
Frans
Contacteer:

Bericht door Frans »

hanzjepanzje schreef:Ja heb even met The Red Dream "gepraat" ( a la forum, pb dus) maar zijn 500 F2 is er vele malen erger aan toe dan de mijne. Het is gewoon appart dat er dingen loslaten. Toen ik de doos open deed was hij echter voor de volle 100% fantastisch. Ik ben benieuwd hoe de jouwe eruit zal zien Frans, succes met de veren aan de motorkap, zorg dat je niet gedronken hebt voor je ze weer vast moet maken, want dan ben je een paar uurtjes bezig :wink: :roll: :D
Ja met de 375 Plus van BBR heb ik ook plezier gehad om die leder riempjes op de motorkap terug vast te krijgen! :doh:
Afbeelding

Forza Ferrari
ViperArry

Bericht door ViperArry »

WOW Hans,

Deze fotos maken het wachten meer dan goed!
Supergedetailleerd, losse spiegelglazen of niet, volgens mij maken al die details die minpuntjes te vergeten.

Vast een aanslag op je budget dit model.

De 360´s zijn netjes, maar vergeleken bij de 500 F2 niet bijzonder mooi.
Maar ja, wat wil je.
Plaats reactie