Hans -> I'm back baby!
- vivado ferrari collection
- Contacteer:
- Erikderaaf
- Schaal: 1:18
- hanzjepanzje

De tweede uitlaatpijp is van het motorblok afgebroken, het is wel te lijmen gelukkig maar niet echt prettig. Hetzelfde is gebeurt bij de rechterspiegel die ik gelukkig terug heb gevonden. Deze ga ik nu ff lijmen en hopen op het beste...
Weet niet wat voor lijm ze gebruiken, misschien spugen ze erop en hopen ze dat het blijft zitten

Bouwkwaliteit is dus gewoon jammer... ontzettend nadeel van het model en een domper op mijn dag, want als dit allemaal los laat, wat nog meer?
Edit: de spiegel en uitlaat zitten weer op hun plek. De spiegel zit goed stevig maar de uitlaat nog niet, daar moet ik later nog maar een keer naar kijken met hele goeie lijm en heel veel geduld en een strakke hand.
Ga gerust verder met alle lovende woorden over de nieuwe modellen!

Groeten, Hans
--
F93a Alesi, F575GTC Kyosho
--
- Ferrari10flrb
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
500 F2 Exoto en 360's
Die 500F2 is werkelijk waar om te
Wat een mooie details. Jammer idd van wat produktie foutjes, maar goede lijm doet wonderen. En je moet maar denken dat destijds tijdens de races ook wel regelmatig wat los of er vanaf is gevallen
Die 360's zijn trouwens ook erg lekker
Complimenten aan je fototechniek is mij nog niet echt gelukt om zo van dichtbij zulke heldere foto's te krijgen!! Maar ja ben ook niet z'on geduldig fotografeertalent

Wat een mooie details. Jammer idd van wat produktie foutjes, maar goede lijm doet wonderen. En je moet maar denken dat destijds tijdens de races ook wel regelmatig wat los of er vanaf is gevallen

Die 360's zijn trouwens ook erg lekker

Complimenten aan je fototechniek is mij nog niet echt gelukt om zo van dichtbij zulke heldere foto's te krijgen!! Maar ja ben ook niet z'on geduldig fotografeertalent
Red Dream had ook al zo een tegenslag met de Exoto 500F2, ik ben eens benieuwd als de mijne toekomt (morgen??)hanzjepanzje schreef:![]()
Inderdaad, de rechter spiegel ontbreekt
, toen ik hem net uit de vitrine pakte, zag ik dat tevens 1 van de uitlaat pijpen helemaal slap hing
weet niet zo goed wat ik er van moet vinden, misschien moet ik terugkomen op mijn oordeel, iig deels...
De tweede uitlaatpijp is van het motorblok afgebroken, het is wel te lijmen gelukkig maar niet echt prettig. Hetzelfde is gebeurt bij de rechterspiegel die ik gelukkig terug heb gevonden. Deze ga ik nu ff lijmen en hopen op het beste...
Weet niet wat voor lijm ze gebruiken, misschien spugen ze erop en hopen ze dat het blijft zittenhoe dan ook vond ik het al vreemd dat de buitenste doos gelijk uit elkaar viel, omdat, je raadt het al, de lijm los liet...
Bouwkwaliteit is dus gewoon jammer... ontzettend nadeel van het model en een domper op mijn dag, want als dit allemaal los laat, wat nog meer?
Edit: de spiegel en uitlaat zitten weer op hun plek. De spiegel zit goed stevig maar de uitlaat nog niet, daar moet ik later nog maar een keer naar kijken met hele goeie lijm en heel veel geduld en een strakke hand.
Ga gerust verder met alle lovende woorden over de nieuwe modellen!
Anders moeten we met zijn allen eens een mooie mail sturen naar Exoto!
- hanzjepanzje
Ja heb even met The Red Dream "gepraat" ( a la forum, pb dus) maar zijn 500 F2 is er vele malen erger aan toe dan de mijne. Het is gewoon appart dat er dingen loslaten. Toen ik de doos open deed was hij echter voor de volle 100% fantastisch. Ik ben benieuwd hoe de jouwe eruit zal zien Frans, succes met de veren aan de motorkap, zorg dat je niet gedronken hebt voor je ze weer vast moet maken, want dan ben je een paar uurtjes bezig

Groeten, Hans
--
--
- 1:18 24/7
- Schaal: 1:18
Mooi hoor, vooral de wielophanging vind ik erg fraai! 

Better to let people wonder if you are a moron, than to open your mouth and remove all doubt.

flickr op!

flickr op!
Ja met de 375 Plus van BBR heb ik ook plezier gehad om die leder riempjes op de motorkap terug vast te krijgen!hanzjepanzje schreef:Ja heb even met The Red Dream "gepraat" ( a la forum, pb dus) maar zijn 500 F2 is er vele malen erger aan toe dan de mijne. Het is gewoon appart dat er dingen loslaten. Toen ik de doos open deed was hij echter voor de volle 100% fantastisch. Ik ben benieuwd hoe de jouwe eruit zal zien Frans, succes met de veren aan de motorkap, zorg dat je niet gedronken hebt voor je ze weer vast moet maken, want dan ben je een paar uurtjes bezig![]()
![]()