Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Wow, en ik dacht dat mijn kasten afgeladen waren... misschien nog wat glasplaatjes erbij, dan?
EDIT: Nog eens gekeken, dat wordt lastig. Mooie verzameling wel, jammer dat je alles niet goed rondom kunt bekijken. Maar goed, jij hebt tenminste geen spul in dozen staan, omdat de vitrines vol zijn.
Dank jullie wel allemaal voor jullie lof over mijn verzameling. Ik kan niet wachten om mijn 3e kast te gaan opbouwen en dan nog glazen planken erbij te plaatsen. Ik geniet ervan als ik naar bed ga en weer op sta.
Ooit begon ik met een klein houten kastje met hooguit 10 Formule 1 modellen, tot die een keer van de wand flikkerde tot mijn grote verdriet. Bij de kringloop zag ik mijn eerste grote kast. Eerst stalde ik al mijn modellen, daarna gingen mijn 1:18 eruit en mijn 1:24. Dinky mocht er toen bij. Werd ie weer vol en haalde ik alle onderplaatjes van de wagens, dat gaf meer ruimte. Uiteindelijk toch weer vol. Siku kwam erbij, via Marktplaats een goedkope Leenbakker kast gevonden. Tot mijn schrik was die zo vol. Nu 3e kast, maar ergens moet toch de rem erop. Zoals iemand al zei, bij mij staan ze in dozen. Dat wil ik inderdaad liever niet. Ik wil ze graag ook zien. Waar eindigt het anders?
buttonfreak schreef:Het eindigt in onze grote droom. Een museum.
hahaha ja inderdaad, of als kluizenaar. In dat jubileum boek van Auto in Miniatuur stond een mooi interview over een man die doorging waar anderen stopten met verzamelen. Zijn hele kamer stond vol met dozen en losse modellen op dozen. Er liep een nauw pad naar een bureau met daarop weer vele modellen. Schitterend verhaal en angstbeeld.
Zo'n verhaal van Jambers. Dit is onze Sjef, hij verzamelde alles.... Zijn vrouw ging 10 jaar geleden bij hem weg waardoor onze Sjef helemaal los ging....
In het weekend mijn kast in elkaar gezet, moeten nog 4 glazen planken bij om een beetje de verzameling te dragen.
Vandaag mijn caravan in Otterlo zomerklaar gemaakt en op weg bij Total nog dit modelletje meegenomen.
Tenslotte in Barneveld nog een Siku Ambulance gevonden.