Goede omschrijving van het 2007 DTM seizoenWat een bullpoep!

Zo zie je maar dat DTM met 2 merken niet zal overleven.
Afgezien van de Lauzitsring, Zandvoort en deze race is het toch wel een mooi seizoen, 2007 wagens die klop krijgen van 2005 wagensfish88 schreef:Goede omschrijving van het 2007 DTM seizoenWat een bullpoep!![]()
Zo zie je maar dat DTM met 2 merken niet zal overleven.
De MB's waren gewoon sneller dan de Audi's en op een gegeven moment gaat iedereen dan een inhaalactie uitvoeren, die van Mika lukte niet dat zag je van ver aankomen, maar dat had Tomcheck dubbel check-check, waarschijnlijk niet verwacht, en Ekstrom heeft zichzelf geelimineerd, als je bv. naar Spengler kijkt die inhaal actie's inzet aan het einde van het rechte stuk en dan probeerd hij dat voor de bocht, lukt het niet dan bleef hij erachter. Ekstrom prakte zijn Audi langszij en plakte deze tegen La Rosa's wagen aan om hem vervolgens naar het land der fabelen te zenden, maar dan moet je niet gaan huilen als een oncontroleerbare MB in je zijportier nog even gedag komt zeggenmodel1op43 schreef:Als ze het niet met opzet deden was het wel heel toevallig dat de twee titelkandidaten van Audi als eerste opgeruimd werden. Dat kwam toch niet heel erg slecht uit![]()
Na Zandvoort wel ja!Ik zie toch wel enigszins een Mercedes gekleurde bril in je betoog.
Ik neem aam dat je refereert naar Barcalona en dat dingetje La Rosa isbuttonfreak schreef:[..]
Je andere stukje kon ik niet quoten, maar ik heb die race gezien. Dingetje zat Ekstrom in de bocht op te houden zette hem er naast en ging ervandoor. Dat dingetje daarna denkt "Ik hou het gas er vol op" getuigt niet van gezond verstand.