Mooie aanwinsten, Tom

mooi gesproken guyBondracer schreef:Inderdaad zeer jammer Tom, maar als ik je een goede raad mag geven , hou je modellen bij , zet ze desnoods op zolder weg , ik spreek uit ervaring ; tussen 94 en 2002 ben ik er ook voor een dikke 8 jaar uitgestapt omdat toen de fun voor mij ook er af was. ...Totdat er een nieuw 1:1 model op de markt kwam (in mijn geval de nieuwe Ford Mustang) waar ik helemaal van weg was omdat deze terug de retrolijnen van de oude vertegenwoordigde en toen is mijn modelauto(verslaving) terug aangewakkerd, en heb er terug alle plezier in......(zolang het duurt).Dus ik ben tevreden dat ik m'n oude modellen nog in bezit had om m'n collectie terug bij te werken.
Het is wel zo dat verzamelen vroeger een stuk makkelijker was dan vandaag , toen kon je modelautoverzamelen op regelmatige basis , maar nu is de miniatuurautomarkt zo geboomd dat je soms niet weet welk model eerst aan te schaffen , en dat haalt natuurlijk de fun er wel wat af.
In ieder geval , het is natuurlijk aan jou Tom wat je ermee doet en misschien vindt je wel meer heil in een andere hobby ....maar misschien zien we je binnen een aantal jaren hier weer terug....wie weet
Veel succes Tom....en bedankt voor het plaatsen van de reakties in m'n topic
Groeten Guy (Bondracer)
Hee Tom, jammer hoor... Begrijpelijk. Ik zie zelfs ook vaak de doelstelling niet meer, komt omdat je er al jaren mee vergroeit bent qua 'verzamel-idee'...tom schreef: Misschien zal ik af en toe nog eens een modelletje aanschaffen, maar het fanatisme om een modellenreeks compleet te krijgen is weg. Ik weet niet of ik modellen ga verkopen, op dit moment in ieder geval nog niet. Ik zal hier ook minder te vinden zijn, dat was al een beetje het geval de laatste tijd.