Nog een paar detailfoto's:
Als eerste de UT Pace Car
Velg met remschijf en klauw, doet niet veel onder voor de Autoart.
Helaas http://img211.imageshack.us/img211/2964/p7100222.jpg bestaat niet!
En binnenin, niet spannend maar wel strak en gestoffeerd
De Specter Werkes achterlichten. Deze sticker zit er erg netjes op, maar het logo op de motorkap is iets scheef en begint al los te laten. Vind ik, zelfs voor een Maisto niet kunnen.
Het interieur, erg veel kleuraccenten, maar naar mijn idee te ruw gemaakte middenconsole. Geen stoffering.
De C5-R krachtbron
En het minimalistische interieur
Ikzelf vind het altijd wel interessant om de bouw en invulling van verschillende fabrikanten op hetzelfde model te zien.
Want je ziet de Autoart voor 80euro en de Maisto voor 30euro..maar hoeveel verschillen ze echt?
Eigenlijk wou ik hiervoor de afwerking onder de motorkap vergelijken, maar mijn Z06 Specter Werkes heeft een ander (afgewerkt) motorblok.
Autoart:Veel verschillende onderdelen krijgen een eigen kleur, waardoor het echt individuele onderdelen lijken.
UT-Models: Minder losse onderdelen gebruikt, soms zijn het meerdere onderdelen in 1 blok, die dan door een likje verf moeten opvallen.
Maisto: Wereld van verschil. Veel minder onderdelen en ook in 1 kleur. De wielen kunnen onafhankelijk veren, en daar is de wielophanging dus voor aangepast. Ook valt het gebruik van meer glimmende onderdelen op.
Tenslotte had ik ook nog een vraagje. Ik las dat de Manta Ray bij Tom's voor 70 euro te koop is. Er staat alleen geen leveringsindicatie bij (het stoplicht systeem die ze gebruiken voor andere modellen is daar compleet weggelaten). Houd dit in dat hij niet meer leverbaar is?