Autoart 1:18

kwiebje
Contacteer:

Bericht door kwiebje »

Neem aan dat er ook nog wel een open versie zal komen, dan wil ik er wel eentje maar niet met zo'n sealed body. Het zijn iig wel al heerlijke wagens om te zien....
Afbeelding
Jordy

Bericht door Jordy »

Mooie Xsara , maar sealed body wat heb je daar nou aan ?
Dan zouden ze de prijs ook naar beneden moeten gooien als er niks open kan :doh:
kwiebje
Contacteer:

Bericht door kwiebje »

Ja, alleen dat is het probleem net, ze houden gewoon de normale prijs aan voor deze wagens....
Afbeelding
Jolly Club

Bericht door Jolly Club »

Xsara's zien er wel top uit van Auto-art, maar ik vind het wel een beetje mosterd na de maaltijd.....

Model is zowel in 1:18 als 1:43 al lang en breed door meerdere fabrikanten uitgebracht, misschien iets minder gedetailleerd, maar bij Solido bijv. trek je bijna alles open, voor een veel leukere prijs.

Overigens vind ik 'sealed body' niet zo'n probleem, als de lijn van het model perfect is, hoeft het voor mij niet per sé open te kunnen.

Prijsverschil is er in de AA-shop trouwens wel degelijk, de 1/18 Xsara in rally-livery kost 70 Dollar, de 1/18 Impreza in rally-trim 85...........

Waar ik me wel aan stoor is het uitbrengen van die "plain white"en "plain red"versies, ik heb nog nooit foto's van een Xsara WRC in deze kleurstelling gezien, zelfs de testversies zitten naar mijn weten bij Citroen altijd vol met stickers :doh:

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
Paultje
Schaal: 1:43

Bericht door Paultje »

Zeer mooi die Xsara

Maar ik had n vraagje ik wou de Porsche 911 GT3 RS kopen kleurstelling weet ik nog niet, maar nou zag ik in n winkel dat er 2 verschillende editie's zijn dealer en van autoart zelf. Maar die van autoart kosten rond de 80/90 altijd en de dealer 60/70 is toch niet normaal zo'n prijsverschil. en maakt het wat uit welke ik koop??

Bedankt,

Paultje
kwiebje
Contacteer:

Bericht door kwiebje »

Normaal zit er bij een dealer editie er een andere doos om heen maar het model mits het van dezelfde fabrikant is moet het identiek zijn...
Afbeelding
Carfanatic
Contacteer:

Bericht door Carfanatic »

Jolly Club schreef:Waar ik me wel aan stoor is het uitbrengen van die "plain white"en "plain red"versies, ik heb nog nooit foto's van een Xsara WRC in deze kleurstelling gezien, zelfs de testversies zitten naar mijn weten bij Citroen altijd vol met stickers :doh:

die truuk hebben ze bij de impreza ook toegepast. :thump_down:

it's all about the money :?
Bracer

Bericht door Bracer »

Die witte heeft anders wel wat :thump_up: zou hem zelf niet kopen en een sealed body is al helemaal jammer voor een rallybak :? ik vind het geen stijl van AA voor die prijs :thump_down: kan beter dus
Afbeelding
St. Paul

Bericht door St. Paul »

Bracer schreef:Die witte heeft anders wel wat :thump_up: zou hem zelf niet kopen en een sealed body is al helemaal jammer voor een rallybak :? ik vind het geen stijl van AA voor die prijs :thump_down: kan beter dus

AA claimde dat ze die sealed bodies uitbrachten omdat ze dan sneller en goedkoper nieuwe modellen op de markt kunnen zetten. Dat vind ik dan opzich wel een slim idee... als de modellen dan ook duidelijk goedkoper waren en ze niet al lang bestonden... :?
kwiebje
Contacteer:

Bericht door kwiebje »

Als ze i.p.v de plain bodies daar de straatversies nu eens van maken, zou veel mooier zijn...maargoed wanneer alles open en dicht kan is het mooiste :thump_up:
Afbeelding
///M Power

Bericht door ///M Power »

Mwoah, die sealed bodies maken mij niet echt uit, ik heb zelf een Skyline GTR, (die testversie min het wit, geel en zwart) en hij ziet er gewoon goed uit. Ik kijk vaak ook een keer in een auto, maar zet hem dan niet open ofzo :| Voordeel was dat hij een stuk goedkoper was door z'n sealed body.
Ricardo
Moderator
Schaal: 1:43
Contacteer:

Bericht door Ricardo »

Maar gaan ze het probleem met de motor nog aanpakken of niet dat was meer mijn vraag :)
Jolly Club

Bericht door Jolly Club »

Als we gaan muggenziften over grammatica.......aan het begin van elke nieuwe zin een hoofdletter graag , Carfanatic :mrgreen:

On-topic:

Gewoon een poging de prijs van de handelswaar op te drijven, beetje jammer :snooty:

@Ricardo

Denk dat Auto-Art na deze blunder volledig overstapt op 'sealed body' modellen :doh:

:wink:
Laatst gewijzigd door Jolly Club op di 04 jan 2005 15:38, 1 keer totaal gewijzigd.

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
motorhead
MAF Adviseur

Bericht door motorhead »

Ricardo schreef:Maar gaan ze het probleem met de motor nog aanpakken of niet dat was meer mijn vraag :)

In die van Senna en Lauda staat het wel goed op het blok.
kwiebje
Contacteer:

Bericht door kwiebje »

Wanneer AA over zou stappen op sealed body's zouden ze aan mij een klant minder hebben. Vind het juist mooi als alles open gaat en er ook gedetailleerd uit ziet...Maar ik vind wel dat ze daar wel beter op hadden moeten letten...Denk dat ze het niet zullen oplossen op kort termijn...
Afbeelding
Gesloten