Autoart 1:18
- Jolly Club
Xsara's zien er wel top uit van Auto-art, maar ik vind het wel een beetje mosterd na de maaltijd.....
Model is zowel in 1:18 als 1:43 al lang en breed door meerdere fabrikanten uitgebracht, misschien iets minder gedetailleerd, maar bij Solido bijv. trek je bijna alles open, voor een veel leukere prijs.
Overigens vind ik 'sealed body' niet zo'n probleem, als de lijn van het model perfect is, hoeft het voor mij niet per sé open te kunnen.
Prijsverschil is er in de AA-shop trouwens wel degelijk, de 1/18 Xsara in rally-livery kost 70 Dollar, de 1/18 Impreza in rally-trim 85...........
Waar ik me wel aan stoor is het uitbrengen van die "plain white"en "plain red"versies, ik heb nog nooit foto's van een Xsara WRC in deze kleurstelling gezien, zelfs de testversies zitten naar mijn weten bij Citroen altijd vol met stickers
Model is zowel in 1:18 als 1:43 al lang en breed door meerdere fabrikanten uitgebracht, misschien iets minder gedetailleerd, maar bij Solido bijv. trek je bijna alles open, voor een veel leukere prijs.
Overigens vind ik 'sealed body' niet zo'n probleem, als de lijn van het model perfect is, hoeft het voor mij niet per sé open te kunnen.
Prijsverschil is er in de AA-shop trouwens wel degelijk, de 1/18 Xsara in rally-livery kost 70 Dollar, de 1/18 Impreza in rally-trim 85...........
Waar ik me wel aan stoor is het uitbrengen van die "plain white"en "plain red"versies, ik heb nog nooit foto's van een Xsara WRC in deze kleurstelling gezien, zelfs de testversies zitten naar mijn weten bij Citroen altijd vol met stickers

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
Zeer mooi die Xsara
Maar ik had n vraagje ik wou de Porsche 911 GT3 RS kopen kleurstelling weet ik nog niet, maar nou zag ik in n winkel dat er 2 verschillende editie's zijn dealer en van autoart zelf. Maar die van autoart kosten rond de 80/90 altijd en de dealer 60/70 is toch niet normaal zo'n prijsverschil. en maakt het wat uit welke ik koop??
Bedankt,
Paultje
Maar ik had n vraagje ik wou de Porsche 911 GT3 RS kopen kleurstelling weet ik nog niet, maar nou zag ik in n winkel dat er 2 verschillende editie's zijn dealer en van autoart zelf. Maar die van autoart kosten rond de 80/90 altijd en de dealer 60/70 is toch niet normaal zo'n prijsverschil. en maakt het wat uit welke ik koop??
Bedankt,
Paultje
- Carfanatic
- Contacteer:
Jolly Club schreef:Waar ik me wel aan stoor is het uitbrengen van die "plain white"en "plain red"versies, ik heb nog nooit foto's van een Xsara WRC in deze kleurstelling gezien, zelfs de testversies zitten naar mijn weten bij Citroen altijd vol met stickers
die truuk hebben ze bij de impreza ook toegepast.

it's all about the money

Bracer schreef:Die witte heeft anders wel watzou hem zelf niet kopen en een sealed body is al helemaal jammer voor een rallybak
ik vind het geen stijl van AA voor die prijs
kan beter dus
AA claimde dat ze die sealed bodies uitbrachten omdat ze dan sneller en goedkoper nieuwe modellen op de markt kunnen zetten. Dat vind ik dan opzich wel een slim idee... als de modellen dan ook duidelijk goedkoper waren en ze niet al lang bestonden...

- ///M Power
- Jolly Club
Als we gaan muggenziften over grammatica.......aan het begin van elke nieuwe zin een hoofdletter graag , Carfanatic
On-topic:
Gewoon een poging de prijs van de handelswaar op te drijven, beetje jammer
@Ricardo
Denk dat Auto-Art na deze blunder volledig overstapt op 'sealed body' modellen

On-topic:
Gewoon een poging de prijs van de handelswaar op te drijven, beetje jammer

@Ricardo
Denk dat Auto-Art na deze blunder volledig overstapt op 'sealed body' modellen

Laatst gewijzigd door Jolly Club op di 04 jan 2005 15:38, 1 keer totaal gewijzigd.
- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -