Kiwi's Corvette's > 1:6 GMP Stingray <
Re: Kiwi's 1:18 Corvette's <<C3 Stingray *meer foto's* >>
Klopt, de velgen zijn inderdaad erg netjes gedaan. Ze lijken ook erg veel op de Manta Ray velgen, maar dan met meer glans.
Het interieur is ook netjes gedaan, heel veel metertjes met een kleine chroomrand en veel verf-accenten. Op dat gebied is het model ver boven ERTL kwaliteit.
Ook het mechanisme voor deuren en motorkap is erg netjes. Natuurlijk ook behoorlijke missers: de plastic klemmetjes om de voorruit (2x) en achterruit (4x) op zijn plaats te houden zijn veel te opvallend. Ook is de antenne veel te dik (denk 1 op 1 aan 4cm doorsnede) en zit het stuur veel te laag (tegen stoel aan).
Het interieur is ook netjes gedaan, heel veel metertjes met een kleine chroomrand en veel verf-accenten. Op dat gebied is het model ver boven ERTL kwaliteit.
Ook het mechanisme voor deuren en motorkap is erg netjes. Natuurlijk ook behoorlijke missers: de plastic klemmetjes om de voorruit (2x) en achterruit (4x) op zijn plaats te houden zijn veel te opvallend. Ook is de antenne veel te dik (denk 1 op 1 aan 4cm doorsnede) en zit het stuur veel te laag (tegen stoel aan).

- Ricardo
- Moderator
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Je kunt niet alles hebben helaas
Ik vind het model er super uitzien zeker als je in je achterhoofd houdt dat het hier om een Maisto gaat. De kleur is uiteraard helemaal geweldig 

Knappe Maisto hoor. De velgen zijn zooo vet.. De kleur is ook mooi inderdaad 

Deze past ook mooi in het rijtje:

Helaas wel moeilijk te vinden
Mooie modellen trouwens

Helaas wel moeilijk te vinden
Mooie modellen trouwens

1:18 Verzamelaar
Volkswagen Golf MK2 & MK4 1:1
Volkswagen Golf MK2 & MK4 1:1
Mooie Corvette! Blijft een van de mooiere generaties! 

Die blauw witte corvette van Exoto gaat er ook zeker komen als ik hem tegen kom. Ook hebben ze nog een soort drag versie in dezelfde serie (oranje, air scoop, dikke achterbanden) die hier ook wel mag staan.
Ontwikkeling hier: De pontiac gto en de chevrolet camaro z28 gaan samen weg. Ook is er een koper gevonden voor de corvette c5 van Autoart. Nu nog iemand vinden die een zilveren c5 van UT wil hebben....
Om meteen te bewijzen dat ik mij meer op de eerdere generaties ga richten, is de volgende al besteld:

(het is trouwens de UT versie)
Ontwikkeling hier: De pontiac gto en de chevrolet camaro z28 gaan samen weg. Ook is er een koper gevonden voor de corvette c5 van Autoart. Nu nog iemand vinden die een zilveren c5 van UT wil hebben....
Om meteen te bewijzen dat ik mij meer op de eerdere generaties ga richten, is de volgende al besteld:

(het is trouwens de UT versie)

Re: Kiwi's 1:18 Corvette's <<Mako Shark besteld>>
Dat wordt vast en zeker een mooie aanwinst!
Ik wacht de foto's af!
Ik wacht de foto's af!

Hierbij een paar testfoto's vanuit mijn nieuwe macro foto studio. Ik ben zelf nog niet helemaal tevreden met de scherpte en sommige punten contrast, maar ik kan ook niet teveel eisen met mijn camera. Het is een Olympus Mju Tough 6000, 10 mpix, schok/stof/water/temperatuur bestendig -> vooral gekocht omdat ik van aparte sporten houd (al gebruikt tijdens het duiken, raften, paragliden, quadrijden etc).
De Corvette Sting Ray 1965 van Maisto
Ik vind het een erg geslaagde kleur. Hier valt de dikke antenne wel op.

Deze gebruik ik als wallpaper

Close up van de velg

Motorruimte met meer details dan je zou verwachten van een Maisto

De Corvette Sting Ray 1965 van Maisto
Ik vind het een erg geslaagde kleur. Hier valt de dikke antenne wel op.

Deze gebruik ik als wallpaper

Close up van de velg

Motorruimte met meer details dan je zou verwachten van een Maisto

Corvette Sting Ray van Exoto Motobox

Corvette C5-R van AutoArt

Corvette C5-R van AutoArt

Re: Kiwi's 1:18 Corvette's <Nieuwe foto's met macro fotostudio>
Prachtige verzameling, ik heb ook wat 1:18 Corvettes in de vitrine. Je close-ups zijn prima!
- Jaap
- Schaal: 1:18
- Contacteer:
inderdaad, vooral de velg van de C5-Rtom schreef:Prachtige verzameling, ik heb ook wat 1:18 Corvettes in de vitrine. Je close-ups zijn prima!
En de blauw Stingray is een mooi model

- Mr. Dj M.
De blauwe kleur is inderdaad erg mooi! De Motorbox/Exoto blijft echter het mooie model op details en die kleuren combi blijft ook erg mooi en klassiek! 

schiterend model
en zeker de kleur deze is zeer appart

en zeker de kleur deze is zeer appart

De Mako Shark is binnen
Zeer druk weekend gehad, dus ook weinig tijd voor een goede foto.
Eerst al een uur besteed om het model goed te poetsen...erg vingerafdruk-gevoelig.
Zie dit maar als een sneak peek:

Zeer druk weekend gehad, dus ook weinig tijd voor een goede foto.
Eerst al een uur besteed om het model goed te poetsen...erg vingerafdruk-gevoelig.
Zie dit maar als een sneak peek:

- Mr. Dj M.
Dat zijn de setjes! Gaaf hoor