1:18 24/7 schreef:Mooie Macro shark!
Natuurlijk ken ik dit verhaal, helemaal geweldig! Het schijnt dat de ontwerper het eerst niet eens door had dat zijn haai overgeschilderd wastom schreef:Wow, dit heb ik altijd een prachtige kleurcombi gevonden. Je kent het verhaal van de gelakte haai?
Voor wie dat niet doet: de ontwerper (Bill Mitchell) had een opgezette haai die hij wilde gebruiken als inspriratie voor de vorm en de kleur. Vooral over de kleur was hij erg specifiek: die moest exact gelijk zijn aan de haai. Toen de lakexperts er niet uitkwamen hebben ze uiteindelijk de haai uit Mitchell's kantoor ontvreemd en die meegespoten met de auto.
Ik vind de Mako Shark II ook erg mooi, maar zover ik weet zijn daar nooit modellen van gemaakt.Mooi, mooi, mooi! Vooral de Manta Ray!Al is de Mako Shark II nog net ff mooier...
En over die haai, truth or fiction? Maar wel een mooi verhaal!
Voor zover ik weet niet nee!Kiwi schreef:Ik vind de Mako Shark II ook erg mooi, maar zover ik weet zijn daar nooit modellen van gemaakt.Mooi, mooi, mooi! Vooral de Manta Ray!Al is de Mako Shark II nog net ff mooier...
En over die haai, truth or fiction? Maar wel een mooi verhaal!
En ook al ben je zo creatief om de mako II op basis van een (dure) manta ray na te maken..hoe krijg je die kleur dan ooit goed? Ik kan hem moeilijk geel verven en daarna Bill's haai opzoeken en ook geel verven.