Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Zeer mooi ja, zowel de Carrera GT als de Manta! Heb de Carrera GT zelf ook (in het zwart) maar ik vind het interieur wel een enorme flop.. is dat bij jou niet zo, dan?
Anyway, ben benieuwd naar de Porsche!!
COMING SOON Anson Mercedes-Benz C-klasse Elegance sedan (1:18)
Nils schreef:Zeer mooi ja, zowel de Carrera GT als de Manta! Heb de Carrera GT zelf ook (in het zwart) maar ik vind het interieur wel een enorme flop.. is dat bij jou niet zo, dan?
Anyway, ben benieuwd naar de Porsche!!
Vind eigenlijk het intrieur wel redelijk mee vallen, is natuurlijk wel gen AA he; maar zeker niet slecht.
Voor men verjaardag een diablo (rode) gekregen (van een voor mij onbekend merk (tanka ofzoiets)). Kan iemand me vertellen wa het verschil is tussen mijn twee diablo's.
Ook van de gelegendheid gebruik gemaakt om men murcielago's samen op de foto te zetten.
Ja zou kunnen dat het dat was.
Met verschillen wil ik bedoelen zit er een verschil in jaartal. Dat de ene jonger is dan de andere ofzo,zoals de murcielago en de lp640.
Ik geloof dat de Tonka/Polistil inderdaad een zwakkere versie is, maar weet het niet zeker. Geen spoiler zegt namelijk niet altijd alles en verschillen tussen modellen, ook al is het zelfde type en uitvoering, is er (bijna) altijd wel en zeker toen! Model is tenslotte al zo'n 20 jaar oud!
Er is geen noemenswaardig verschil tussen deze twee Diablo's, de zwarte is een Bburago terwijl de rode een Tonka/Polystil is, maar beide zijn pre-1993 modellen met 492 pk. De achtervleugel was een optie, die de topsnelheid zelfs verlaagde door de extra luchtweerstand ... zonder achtervleugel halen deze vroege Diablo's 328 km/h volgens de fabriek.
In 1993 is de VT versie uitgekomen met o.a. een lager dashboard en nog enkele andere aanpassingen. Maar de meeste schaalmodellen op 1/18 geven het eerste model van de Diablo weer, enkel de AutoArt modellen gebruiken het lagere dashboard.
Mark
The Lamborghini scale car collection - 928 models with 7062 photos online
Vier mooie Lambo's. Heb ooit een keer een Diablo in 1:1 op een klassieker show gezien, ik weet nog goed dat 't eerste wat me opviel de krankzinnige maat van de achterbanden was .