Groeten Johan
Ze worden inderdaad hier en daar als Spark geadverteerd, maar het zijn toch echt Schuco's. Dat staat in ieder geval op de onderkant van de grondplaatPaultje schreef:Super wagens die R8 LMS die komen zeker weten hier ook nogzijn ze trouwens niet van Spark??
Hi Ron, dank voor je leuke reactie,MB 500 Sec Ronnie schreef:Al sinds afgelopen vrijdag nacht, +/- 03.00 uur, heb ik je laatste 15 pagina's van je topic bewondert.en genoten
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf "help mijn man heeft een hobby" (je wilt niet wten he vaak ik dit hoor, hier in huis), je mag van geluk speken met zo'n lieftalige partner, je kan/mag een gehele zonder in gebruik nemen voor je hobby![]()
Hier in huis, gaat het net iets anders, het kleine kamertje van 2.5 x 3.5m met 2 ramen, is gereserveerd voor mijn hobby, en echt, er is enkel ruimte over, als ik de modellen tegen het platfont aanschroefDus heb nu al enige tijd een enorm ruimte gebrek.
Maar heelveel bewondering voor je LM verzamelingin samenhang met je trucks, grandioos zelfs
![]()
Subliem.
Ik (MB verzamelaar in 1.43) loop nog wel eens tegen beperkingen aan, het ene model is via de diecast (Spark, Minichamps, Ixo, enz. ) redelijk binnen budget bij te houden/aan te schaffen. Maar ook ik heb diverse modellen, die gewoon niet gemaakt worden in diecast of enkel in een beperkte kit / FB te koop is. Maar zag ook een paar BRR/MR modelen voorbij komen.
Mijn vraag aan je is.
Heb je FB / kits (gebouwd door je zelf / iemand anders) die je gaten oplost in je LM verzameling (er van uitgaande, dat je je verzameling zo compleet mogelijk wilt krijgen) van BBR / Starrter / Feeling43 / Provence Moulage kits die in je Le Mans Collectie een extra dimentie voor je geven? En zoja, heb je diverse fb's / kits staan, die ik als leek, niet heb opgemerkt?
Ron