Le Mans Models - Dakar Peugeot

Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
johan4

Re: Le Mans Models @ 30/01 Audi R8 LMS Nürburgring '09

Bericht door johan4 »

Hier doen ik het ook voor. Mooie "reguliere update" :thump_up:

Groeten Johan
Afbeelding

Teller : 49 X 1:18 / 214 X 1:43
Tuning_Flo
Contacteer:

Bericht door Tuning_Flo »

Wow, love your Panoz and Viper collections :worshippy:
The R8 lms look awesome! Saw them live at Nürburgring and the sound is amazing :dance:
tom

Bericht door tom »

Die R8s gaan hier ook komen. Schitterend!
Mr. Dj M.
Schaal: 1:18

Bericht door Mr. Dj M. »

Regulier, haha, nou ik vind hem super. First time see, wat betreft deze R8 racers, maar ze zijn super :cool:
BenF1
Schaal: 1:18

Bericht door BenF1 »

Schitterend! Vooral de zwarte is :drool: . En de foto dat hij los van de grond komt! :worshippy:
Paultje
Schaal: 1:43

Bericht door Paultje »

Super wagens die R8 LMS die komen zeker weten hier ook nog :dance: zijn ze trouwens niet van Spark?? :idea:
Audi!!!!!!!
model1op43
Contacteer:

Bericht door model1op43 »

Paultje schreef:Super wagens die R8 LMS die komen zeker weten hier ook nog :dance: zijn ze trouwens niet van Spark?? :idea:
Ze worden inderdaad hier en daar als Spark geadverteerd, maar het zijn toch echt Schuco's. Dat staat in ieder geval op de onderkant van de grondplaat :wink:
Afbeelding
Meer dan 2100 modellen online !!!
Volg deze op http://www.lemans-models.nl, http://www.dakar-models.nl en @lemansmodels
belcar

Bericht door belcar »

Mooie Audi racertjes :drool: :drool:

Wanneer kwam kast #8 :mrgreen:
Harry: I want you to go back out on that track and hit the pace car.
Cole: Hit the pace car?
Harry: Hit the pace car.
Cole: What for?
Harry: Because you've hit every other goddamned thing out there, I want you to be perfect.
the_stig
Contacteer:

Bericht door the_stig »

Ben een week niet op het forum geweest en meteen 6 pagina's achter in dit topic.
Ik heb alle nieuwe foto's één voor één bekeken en blijf er bij dat dit DE verzameling v/h forum is. :worshippy: :worshippy:
Die nieuwe R8 -en zijn bijzonder goed afgewerkt voor schuco modellen.
Ze zijn nog wat prijzig, dus wacht ik nog even om er zo één te kopen.
Afbeelding
MB 500 Sec Ronnie
Schaal: 1:6

Bericht door MB 500 Sec Ronnie »

Al sinds afgelopen vrijdag nacht, +/- 03.00 uur, heb ik je laatste 15 pagina's van je topic bewondert. :drool: en genoten :dance: :drool: :worshippy: :dance: :drool:

Vanaf "help mijn man heeft een hobby" (je wilt niet wten he vaak ik dit hoor, hier in huis), je mag van geluk speken met zo'n lieftalige partner, je kan/mag een gehele zonder in gebruik nemen voor je hobby :worshippy:

Hier in huis, gaat het net iets anders, het kleine kamertje van 2.5 x 3.5m met 2 ramen, is gereserveerd voor mijn hobby, en echt, er is enkel ruimte over, als ik de modellen tegen het platfont aanschroef :evil: Dus heb nu al enige tijd een enorm ruimte gebrek.

Maar heelveel bewondering voor je LM verzameling :dance: in samenhang met je trucks, grandioos zelfs :drool:

Subliem.

Ik (MB verzamelaar in 1.43) loop nog wel eens tegen beperkingen aan, het ene model is via de diecast (Spark, Minichamps, Ixo, enz. ) redelijk binnen budget bij te houden/aan te schaffen. Maar ook ik heb diverse modellen, die gewoon niet gemaakt worden in diecast of enkel in een beperkte kit / FB te koop is. Maar zag ook een paar BRR/MR modelen voorbij komen.

Mijn vraag aan je is.
Heb je FB / kits (gebouwd door je zelf / iemand anders) die je gaten oplost in je LM verzameling (er van uitgaande, dat je je verzameling zo compleet mogelijk wilt krijgen) van BBR / Starrter / Feeling43 / Provence Moulage kits die in je Le Mans Collectie een extra dimentie voor je geven? En zoja, heb je diverse fb's / kits staan, die ik als leek, niet heb opgemerkt?

Ron :arrow:
model1op43
Contacteer:

Bericht door model1op43 »

MB 500 Sec Ronnie schreef:Al sinds afgelopen vrijdag nacht, +/- 03.00 uur, heb ik je laatste 15 pagina's van je topic bewondert. :drool: en genoten :dance: :drool: :worshippy: :dance: :drool:

Vanaf "help mijn man heeft een hobby" (je wilt niet wten he vaak ik dit hoor, hier in huis), je mag van geluk speken met zo'n lieftalige partner, je kan/mag een gehele zonder in gebruik nemen voor je hobby :worshippy:

Hier in huis, gaat het net iets anders, het kleine kamertje van 2.5 x 3.5m met 2 ramen, is gereserveerd voor mijn hobby, en echt, er is enkel ruimte over, als ik de modellen tegen het platfont aanschroef :evil: Dus heb nu al enige tijd een enorm ruimte gebrek.

Maar heelveel bewondering voor je LM verzameling :dance: in samenhang met je trucks, grandioos zelfs :drool:

Subliem.

Ik (MB verzamelaar in 1.43) loop nog wel eens tegen beperkingen aan, het ene model is via de diecast (Spark, Minichamps, Ixo, enz. ) redelijk binnen budget bij te houden/aan te schaffen. Maar ook ik heb diverse modellen, die gewoon niet gemaakt worden in diecast of enkel in een beperkte kit / FB te koop is. Maar zag ook een paar BRR/MR modelen voorbij komen.

Mijn vraag aan je is.
Heb je FB / kits (gebouwd door je zelf / iemand anders) die je gaten oplost in je LM verzameling (er van uitgaande, dat je je verzameling zo compleet mogelijk wilt krijgen) van BBR / Starrter / Feeling43 / Provence Moulage kits die in je Le Mans Collectie een extra dimentie voor je geven? En zoja, heb je diverse fb's / kits staan, die ik als leek, niet heb opgemerkt?

Ron :arrow:
Hi Ron, dank voor je leuke reactie,

Voor de volledigheid, ik mag niet de hele zolder gebruiken ....
Er moet voldoende ruimte overblijven om koffers, ski's, seizoensgebonden kleding etc op te bergen en mijn vrouw wil ook het droogrek en de strijkplank uit kunnen klappen zonder in een vitrine te blijven hangen :D Maar verder heb ik inderdaad niet te klagen :worshippy:

Ik heb wel een paar gebouwde kits (ik bouw niet zelf) maar dat zijn er niet veel. En de modellen die ik heb van Starter en Provence heb, zijn op 1 of 2 na inmiddels ook door Spark of Ebbro uitgebracht. Die zijn vaak minimaal net zo mooi dus had ik beter kunnen wachten, was ik mogelijk nog goedkoper uit geweest :|

Hier zijn dan de foto's van kast 8, overige Duitse auto's, zeg maar Bratwurst en Sauerkraut

Links de 1999-er Audi's R8's waar het Audi Le Mans avontuur mee is gestart, de overige zijn R10 TDI's. Met een beetje goede wil krijg ik hier ook nog wel een 2009 R15 TDI tussen:
Afbeelding

Audi R8's, de fabrieksauto's van Team Joest en de auto's van Champion Racing:
Afbeelding

Nog meer R8's, maar dan van andere teams, zoals Johansson in deGulf kleuren of de Team Goh die in 2004 LM won. Ook nog de beroemde 'Crocodile':
Afbeelding

Ze waren eerder in dit topic al in detail te zien, de R8 LMS-en van de Nürburgring. Ook wat DTM-ers en Audi TT's uit eerdere 24 uurs races op de Ring:
Afbeelding

Ik had aan drie volledige kasten met Porsches niet genoeg, dus hier staan mij RS Spyders. Inclusief de 2009 versies die nog niet in detail op de site staan.
Fotootje had scherper gemogen, van de week een poging MET statief :D :
Afbeelding

Midden 90-er jaren bouwden zowel Joest als Kremer hun eigen proto's met Porsche motor en waren best succesvol.
De Kremer K8 won Daytona en de Joest WSC-95 2 x Le Mans:
Afbeelding

Beemers, wat M3's van verschillende generaties en de proto's uit 1998 en 1999:
Afbeelding

Onderaan de Mercedessen en Saubers met Mercedes motor. Ik heb nog steeds de neiging om de CLR aan een touwtje te hangen, alsof 'ie vliegt .....:
Afbeelding

Morgen de Franse keuken met een Italiaans toetje?

Groeten, Mike
Afbeelding
Meer dan 2100 modellen online !!!
Volg deze op http://www.lemans-models.nl, http://www.dakar-models.nl en @lemansmodels
johan4

Re: Le Mans Models @ 31/01 kast #8: Deutsche Automobilen

Bericht door johan4 »

Val ik in herhaling als ik zeg; Ongelovelijk mooi ? :worshippy:

Je hebt ondertussen al wat complimenten gehad over je verzameling en ik kan me daar alleen maar bij aansluiten. Echt een prachtige collectie.

Groeten Johan
Afbeelding

Teller : 49 X 1:18 / 214 X 1:43
Smokey

Bericht door Smokey »

Prachtig al dat racegeweld aus die heimat :cool:
Het blijft een genotje om elke keer weer je collectie langs te kijken en de diversiteit aan livery en model in je kast te zien
:dance: :worshippy: :dance: :worshippy: :dance:

Greetz Richard
Hoezo noemen ze het verzamelwoede? ik wordt altijd vrolijk als ik er mee bezig ben!
belcar

Bericht door belcar »

Sehr Schön :worshippy: :dance: :worshippy: :drool:
Harry: I want you to go back out on that track and hit the pace car.
Cole: Hit the pace car?
Harry: Hit the pace car.
Cole: What for?
Harry: Because you've hit every other goddamned thing out there, I want you to be perfect.
tom

Bericht door tom »

Deze overzichten zijn om te kwijlen. Helemaal geweldig!
Plaats reactie