Vond het ook een mooie race dit jaar. In iedere klasse wel een verrassende winnaar. Heb van de 24 uur maar 2 uur gemist van de race dus genoeg gezien van de race.
GT2 - Zwaar teleurgesteld dat Risi niet won, maar Risi was maar een van de vele favorieten die het niet kon waarmaken. De gevechten tussen Corvette en Risi leken op de goede oude tijd in GT1 toen het nog ergens om ging tussen Prodrive en Corvette. Helaas duurde het voor allebei niet al te lang.
Hulde aan Corvette voor het nemen van een stap terug om weer uit te komen tegen echte tegenstanders. Jammer dat die arrogante Davidson het moest verpesten. Ik had liever een Corvette zien winnen (Na Ferrari en BMW, dat dan weer wel) dan een Porsche (wat helaas toch is gebeurd).
Gt1 - Vergane glorie. Prachtige wagens, maar de competitie was ver te zoeken. De semi-fabrieks DBR9 vermorzelde de concurrentie voordat ze problemen kregen.
LMP2 - Niet veel van meegekregen. Had graag David Brabham de klasse zien winnen, maar helaas ook dat mocht niet zo zijn. Strakka reed een dominante race en het was dus uiteindelijk een verdiende overwinning.
LMP1 - Hulde aan Audi voor het klein krijgen van Peugeot

. Ik had alleen medelijden voor de Oreca Peugeot, maar voor de rest vond ik het wel leuk om te zien. Zoals hiervoor al werd beschreven, de commentator die door de luidspreker jankte maakte me zowaar een Audi fan. Maar wel hulde voor de sportiviteit van de Peugeot mannen, die de moeite namen om aan het einde van de race toch nog de Audi's te applaudisseren.
Prodrive reed ook weer een zeer nette race. Alhoewel ze niks hebben geïnvesteerd in de wagens van dit jaar (die focussen zich op 2011) en voornamelijk pay-drivers in de wagens lieten rondbanjeren om de kosten te dekken, reden ze toch weer een goede race. Jammer dat in het laatste uur de 007 toch nog de geest gaf, maar anders zouden ze weer een nette 4de plaats hebben behaald. Ik hoop dat ze volgend jaar met de nieuwe regels meer kans hebben op de algemene overwinning.