Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
ik zoek politie voertuigen(auto,motor)van deze tijd dus echt die nu gebruikt worden in de nederlands politie uitvoering.
er zal zeker wel ergens een auto zijn (kan alleen geen vinden),maar weet niet of er een motor is.
BU schreef:Er zijn 1:43 Volvo-modellen... Misschien kun je iets specifieker zijn, of je 1:18 of 1:43 wilt. Want nu weten we niet wat we moeten zoeken he .
Titel en Onderschift lezen BU
[/offtopic ]
Er was hier eers een gast die verkocht nog wel eens Politieauto's, op Marktplaats, misschien kun je daar zoeken
Dat waren wel verbouwde versies, maargoed dat maakt niks uit. Waren wel mooi (dure) modellen. In 1/18 heb je eigenlijk niet zo veel standaard politie uitvoeringen....
Volgens mij had ik dit al eens gemeld, maar op de NAMAC-beurs in Houten staat een kerel die zelfgebouwde politievoertuigen in alle schalen te koop aanbiedt. Doorgaans erg mooi gemaakt.
B.A.Z. 10 schreef:mijn bedoeling is om een diorama van een rollerbank te maken.de scooters heb ik al
Het zal nog lastig worden om de beteuterd kijkende scootereigenaren op schaal er bij te zetten... Weet je wel zeker dat je als scootereigenaar aan zo'n (eventueel) vervelende situatie herinnerd wil worden als je naar je diorama kijkt?
B.A.Z. 10 schreef:mijn bedoeling is om een diorama van een rollerbank te maken.de scooters heb ik al
Het zal nog lastig worden om de beteuterd kijkende scootereigenaren op schaal er bij te zetten... Weet je wel zeker dat je als scootereigenaar aan zo'n (eventueel) vervelende situatie herinnerd wil worden als je naar je diorama kijkt?
na ik vind de rollenbank prachtig, ik met me vespa ciao die als snor verzekerd is en 45+ loopt nog steeds geen bekeuring krijg omdat hij te weinig kW'tjes heeft .en al die gasten met hun scootertjes die lopen te janken (en ze trekken slomer op dan mij)Mwuhaha
ik had er ook nog an gedacht 1 zelf te maken maar nederlandse politie heeft van die streepjes en dat is veel te moeilijk te maken (voor mij)
en de maisto bmw politie motor is niet die altijd achter mij aan zit.die bmw heeft niet van die rare uitlaten met 3 gaatjes erin en nog wat verschillen.