1/18 politie voertuigen

Hier kun je alles over modelauto's kwijt wat je niet in bovenstaande fora kwijt kunt.

B.A.Z. 10

1/18 politie voertuigen

Bericht door B.A.Z. 10 »

ik zoek politie voertuigen(auto,motor)van deze tijd dus echt die nu gebruikt worden in de nederlands politie uitvoering.
er zal zeker wel ergens een auto zijn (kan alleen geen vinden),maar weet niet of er een motor is.
Afbeelding
BU
Contacteer:

Bericht door BU »

Er zijn 1:43 Volvo-modellen... Misschien kun je iets specifieker zijn, of je 1:18 of 1:43 wilt. Want nu weten we niet wat we moeten zoeken he :eh:.
Harm-Jan
Beheerder
Schaal: 1:43
Contacteer:

Bericht door Harm-Jan »

[offtopic ]
BU schreef:Er zijn 1:43 Volvo-modellen... Misschien kun je iets specifieker zijn, of je 1:18 of 1:43 wilt. Want nu weten we niet wat we moeten zoeken he :eh:.

Titel en Onderschift lezen BU :wink:

[/offtopic ]

Er was hier eers een gast die verkocht nog wel eens Politieauto's, op Marktplaats, misschien kun je daar zoeken :?:
kwiebje
Contacteer:

Bericht door kwiebje »

Dat waren wel verbouwde versies, maargoed dat maakt niks uit. Waren wel mooi (dure) modellen. In 1/18 heb je eigenlijk niet zo veel standaard politie uitvoeringen....
Afbeelding
Carfanatic
Contacteer:

Bericht door Carfanatic »

ik heb nog een 1:18 maisto mb a-klasse van de politie :roll:
elcamino
Schaal: 1:18

maisto

Bericht door elcamino »

maisto porsche 911 duitse politie.
ombouw f40 politie burrago
tom

Bericht door tom »

Volgens mij had ik dit al eens gemeld, maar op de NAMAC-beurs in Houten staat een kerel die zelfgebouwde politievoertuigen in alle schalen te koop aanbiedt. Doorgaans erg mooi gemaakt.
B.A.Z. 10

Bericht door B.A.Z. 10 »

die bmw a-klasse had ik gevonden,die si wel mooi.
mijn bedoeling is om een diorama van een rollerbank te maken.de scooters heb ik al :D
Afbeelding
droomautoos
Contacteer:

Bericht door droomautoos »

Maisto heeft een BMW Motor in 1/18 van de nederlandse politie gemaakt. :thump_up:
Bracer

Bericht door Bracer »

B.A.Z. 10 schreef:die bmw a-klasse had ik gevonden,die si wel mooi.
mijn bedoeling is om een diorama van een rollerbank te maken.de scooters heb ik al :D

Bekend fenomeen? :lol:
Dan zou ik er ook zo'n politiescooter ipv een auto bij zetten :thump_up:
Afbeelding
supernova

Bericht door supernova »

B.A.Z. 10 schreef:mijn bedoeling is om een diorama van een rollerbank te maken.de scooters heb ik al :D

Het zal nog lastig worden om de beteuterd kijkende scootereigenaren op schaal er bij te zetten... :roll: Weet je wel zeker dat je als scootereigenaar aan zo'n (eventueel) vervelende situatie herinnerd wil worden als je naar je diorama kijkt? :?
porsche959

Bericht door porsche959 »

maisto porsche 911 duitse politie

hebbie een plaatje want ik weet niet van zijn bestaan.....of ik denk eroverheen.....??
porsche959[/quote]
verzamelen is net een bacterie, het begint met 1 en het worden er steeds meer........
B.A.Z. 10

Bericht door B.A.Z. 10 »

supernova schreef:
B.A.Z. 10 schreef:mijn bedoeling is om een diorama van een rollerbank te maken.de scooters heb ik al :D

Het zal nog lastig worden om de beteuterd kijkende scootereigenaren op schaal er bij te zetten... :roll: Weet je wel zeker dat je als scootereigenaar aan zo'n (eventueel) vervelende situatie herinnerd wil worden als je naar je diorama kijkt? :?

na ik vind de rollenbank prachtig, ik met me vespa ciao die als snor verzekerd is en 45+ loopt nog steeds geen bekeuring krijg omdat hij te weinig kW'tjes heeft :dance: .en al die gasten met hun scootertjes die lopen te janken (en ze trekken slomer op dan mij)Mwuhaha :twisted:
Afbeelding
kwiebje
Contacteer:

Bericht door kwiebje »

Van de nederlandse politie is ook een porsche model uitgebracht. Door de fabrikant eligor. Schaal is 1/43.

Afbeelding

Hier is er dan eentje op basis van een Bburago model. Duitse politie. Schaal 1/18

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
B.A.Z. 10

Bericht door B.A.Z. 10 »

ik had er ook nog an gedacht 1 zelf te maken maar nederlandse politie heeft van die streepjes en dat is veel te moeilijk te maken (voor mij)

en de maisto bmw politie motor is niet die altijd achter mij aan zit.die bmw heeft niet van die rare uitlaten met 3 gaatjes erin en nog wat verschillen.
Afbeelding
Plaats reactie