Mr. Dj M. --> 1:18 Porsche 550 Spyder + VW T1 Renntransporter + bonus!

Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Silverarrow
Schaal: 1:43

Re: Mr. Dj M. --> Eerste CMC pics!

Bericht door Silverarrow »

Gaat weer rap met de updates :D , erg gave CMC. Raampje ziet er weer als nieuw uit :worshippy: .
Afbeelding
AutoWolf
Schaal: 1:64

Bericht door AutoWolf »

D*mn son.. Wat een fantastische wagen hé. Gaaf dat je een CMC erbij hebt :thump_up:
benzfreak
Schaal: 1:18

Bericht door benzfreak »

:drool: :drool:
Ricardo
Moderator
Contacteer:

Bericht door Ricardo »

Dit is inderdaad een erg gaaf model om te zien zeg :thump_up:
Ferrarifan
Contacteer:

Bericht door Ferrarifan »

Wat een schoonheid :shock: En in de goede kleur ook :worshippy:
Johan

Bericht door Johan »

:drool: afwerking is buitengewoon goed.
nieuw in collectie: Ferrari SF90 Stradale -- Nismo GT-R R35 N Attack Package -- Alfa Romeo Giulia GTAM -- Ferrari LaFerrari Aperta -- Ferrari FXXK -- Commer 8 CWT Van -- Maserati MC20
Mijn site: www.auto43.nl
tom

Bericht door tom »

Fabelachtig mooi model!
johan4

Bericht door johan4 »

Prachtige wagen. Mooi stukje race historie!!

Gr. Johan.
andre
Schaal: 1:50

Bericht door andre »

Persoonlijk heb ik helemaal niets met deze modellen van weleer , maar die afwerking
is natuurlijk wel perfect te noemen , mooie aanwinst :thump_up: :thump_up:
Nu alleen nog maar 1/43 en 1/50 Dakar vrachtwagens in de collectie .
jerommeke

Bericht door jerommeke »

wat een details deze modellen,maken echt een soort onderbuik gevoel in je los :D
niet echt mijn ding maar wat een aanwinst ism. mister cmc,gefeliciteerd :D
Afbeelding
FordMustangGT

Bericht door FordMustangGT »

andre schreef:Persoonlijk heb ik helemaal niets met deze modellen van weleer , maar die afwerking
is natuurlijk wel perfect te noemen , mooie aanwinst :thump_up: :thump_up:
Ik kan me hierbij volledig aansluiten :thump_up:
Knappe aanwinst, Martin!
Afbeelding
jurdup

Bericht door jurdup »

wawwwwwwwwwwwwwwww
Mr. Dj M.

Bericht door Mr. Dj M. »

Jongens, thanks allemaal!

Ik vind het behoorlijk vervelend dat ik nog geen tijd gehad heb voor het maken van foto's en het uploaden van foto's die ik al wel heb genomen. Tijd komt echt te kort en dan weet ik het ook nog eens zo te doen dat ik deze maand echt belachelijk veel te veel heb aangeschaft :roll:
Er staat namelijk nog een boel leuks op het gamma, want naast de nieuwe fantastische Alpine Otto's, heb ik bijvoorbeeld ook nog een Ferrari aangeschaft. Echt een Ferrari spaarder ben ik niet, maar de eerste straat Ferrari volledig gedetailleerd; dat was natuurlijk wel super. Dankzij een hint van Maurice is er vanaf nu dus ook een Hotwheels Super Elite 125S in de verzameling! Thanks man!
Goed er is dus nog meer en daar hoop ik snel tijd voor te hebben! want dat nieuws moet gewoon gelijk per foto komen, dat is veel leuker dan alleen maar wat woorden :thump_up:
Mr. Dj M.

Re: Mr. Dj M. --> Italiaans straatbeeld

Bericht door Mr. Dj M. »

Tijd schiet wat te kort de laatste tijd, zal proberen nog wat bij te lezen en kijken in jullie prive topics en ook nog wat foto's van nieuwe modellen te posten.
Met dat laatste maak ik nu een beginnetje.

Allereerst hadden jullie de Lancia Delta nog te goed van mij. Een auto die je ook regelmatig in Italië zag gelukkig, want het is een schoonheid. Helaas was het verder betere model van Cararama erg tegenvallend door het grijze dak, wat me deed besluiten voor de Welly te gaan. Via ebay en voor zo'n relatief goedkoop model wordt het met verzenden alleen wel erg duur. Ik was dus blij dat ik deze jongen op m'n vakantie tegenkwam voor een nog redelijke prijs.
Waar ik minder blij mee was, was de uitwerking van details van de koplampen en achterlichten. Met name die lelijke pinnetjes die hier in vol zicht geplaatst waren :thump_down:
Daar hebben we dus wat aan gedaan! Voorlichten zijn voorzien van en zwarte achtergrond en een nieuw gemaakt glaasje zonder pinntejes. Achter heb ik het pinnteje van het glas verwijderd en met zilver verf de boel vast gezet. Dit geeft de gewenste achtergrond reflectie en ook de rand van de lampen :) .
--- Lancia Delta ---

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding Afbeelding

Afbeelding Afbeelding

Dan het tweede deel van deze post. Dit voort vooral in steden een heel erg groot deel van het straatbeeld, scooters en 2-takt geralateerd gebeuren. Niet bepaald goed voor het milieu (in de stad), maar wel ruimte besparend en met 4-takt motor natuurlijk wel een goed idee.
Voor dit oudje was die techniek in ieder geval niet voor handen, maar een groot schaalmodel ervan nu dus wel! Het model is eigenlijk al even basic als het hele echte ding, weinig kan er echt open en ook geen metalen wielschroeven, maar zeker van een afstandje gewoon zo leuk met die zijspan! Toch best een nette creatie deze 1:6 van NewRay. Het merk dat er in 1:43 echt niks van bakt.
---- Piaggio - Vespa 150 VL 1T 1955 ----

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding Afbeelding

Afbeelding Afbeelding

Afbeelding Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

De volgende twee zijn ook van NewRay en best leuk spul. Het is diecast en 1:18 en vooral de tuktuk bak is best een leuk schaalmodel als het aankomt op de details. Het even veel kosten pickupje is dan eigenlijk helemaal veel ste duur. Die kost namelijk ook al snel zo'n 30 euro om hem hier te krijgen, of hem hier te kopen. Ik ontving hem helaas ook met een "deuk" in één van de achterste stangen van de bak. Ik denk omdat hij in de verpakking wat verkeerd heeft gezeten, maar ja dat maakt het probleem nog niet opgelost. Terugbuigen hielp wel wat, maar de verf werd lelijk en details ontbraken nog steeds. Oplossing werd het toevoegen van wat leuk materiaal en twee handige haken in de achterbak. :D
De veredelde taxi brommer is trouwens een speciale presidientiële uitvoering, toch ontbrak wat zwarte verf bij de roosters en de uitlaat, dus dat heb ik net als de achterlichten even wat geperfectionaliseerd.
---- Piaggio - Ape Calessino ----

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding Afbeelding

Afbeelding Afbeelding

Afbeelding

---- Piaggio - Ape Cross Country ----

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding Afbeelding

Afbeelding Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Morgen hoop ik nog wat meer updates te plaatsen, tussen de bedrijven door. Moet namelijk ook weer een activiteit vullend ding doen dit weekend, namelijk toernooi spelen. Gelukkig wel "thuis" en niet uit....
Plaats reactie