Gave, grote foto ook

Lekker toch, zo simpel!?... Volgens mij werden die velgen ook gebruikt onder ander modellen van de fabrikant
Goed gezien John, op de foto's zit de ruit er niet in.jonnoT schreef:Mist het model zijn voorruit of lijkt dat zo?
Keuzes, keuzes, keuzes. Beide schalen hebben hun voor- en nadelen. Een combinatie van beide kan erg aantrekkelijk zijnBien schreef:Bedankt voor de reacties!![]()
Ik heb aan het begin van het jaar een gedeelte van mijn 1:43's verkocht om me verder te richten op 1:18. Echter, sinds een paar maanden heb ik hier enorm spijt van. Geen spijt dat ik 1:18 ben gaan verzamelen, want ik vind deze schaal erg mooi, maar wel dat ik de 1:43's heb opgegeven! Ik ben elke dag wel een uurtje in mijn modelautokamer te vinden, en dan vraag ik mij namelijk af hoe het verder moet met de ruimte. Nu kan ik voorlopig wel even vooruit, want ik heb pas 35 modellen in 1:18, maar deze nemen toch al een flink gedeelte van het kamertje in beslag en op dezelfe ruimte kan ik minstens 5x zoveel 1:43 kwijt.
Ik zit er dus serieus aan te denken om toch weer 1:43 als hoofdschaal te verzamelen, maar dan wel 1:18 als tweede collectie er bij te houden, en vooral niks meer verkopen!!! Ik heb nog ongeveer 65 1:43 modellen staan nu. We zien wel...