Frankrijk 1938
Bugatti 57SC Atlantic Coupe

Altijd handig.buttonfreak schreef:Kan zijn dat ik wat door elkaar haal.
Wat betreft 1:43: Schuco maakt daarin ook trucks voor - vind ik - een schappelijke prijs.
Wat betreft de "achteruitkijkcamera", dat is een periscoop. Die zaten voornamelijk op Amerikaanse ESV's.
Ja maar dit was geen product van renault zelf, het was een franse carrosserie die deze ombouwdetripoux schreef: De Renault 4 Plein Air ken ik wel. Is de Plein Surf misschien een Majorette variant daarop of heeft die echt bestaan?
En toch zijn er verschillende van verkocht in Nederland (of later geïmporteerd) Ik zie er heel af en toe eentje in de Flevopolder rijden. En afgelopen week in La Douce France ook 2 stuks. Hoewel de Mehari daar toch koploper is.Leuk duo! Ik kan me de Fleurop-auto's nog wel herinneren... de Rodéo zag je alleen in de folders, ik kan me niet herinneren dat ik er ooit een in het echt heb gezien in Nederland.
Het is geen Plein Air, maar wel een JP4! Net maar eens even het R4-naslagwerk 'Vierkant Renault 4' van Tony Vos uit de kast getrokken.buttonfreak schreef:Het is kennelijk een fout van mij; Plein Air JP4