Tom's Audi's en meer- een quattro van Atlas

Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
OTF'er
Schaal: 1:18

Re: Tom's Audi's en meer- twee Neo's en een Minichamps

Bericht door OTF'er »

tom schreef: Alledrie stonden ze hoog op mijn verlanglijst. Nu ik deze Cabrio bekijk, wil ik de Coupé, sedan en Avant ook wel hebben...
Otto komt met een 1:18 S2, misschien ook iets om toe te voegen aan de verzameling?
Afbeelding
Silverarrow
Schaal: 1:43

Bericht door Silverarrow »

Die Cabrio zie ik elke week in exact deze uitvoering, echt een mooie wagen :worshippy: . Net als de andere twee trouwens :thump_up: .
Afbeelding
Jiry97

Bericht door Jiry97 »

mooie aanwinsten
Afbeelding
tom

Bericht door tom »

OTF'er schreef:Otto komt met een 1:18 S2, misschien ook iets om toe te voegen aan de verzameling?
Zeker weten! Maar even goed sparen daarvoor...
MarcoAzzurro

Re: Tom's Audi's en meer- Michelin-update 2

Bericht door MarcoAzzurro »

tom schreef:
Solido Alfa Romeo 1300 Junior coupé 1:43
Hij viel op vanwege de leuke '70er jaren-kleur, maar bij goed bekijken bleek dit simpele modelletje erg goed van proporties. Ik zag een paar pogingen van gerenommeerde merken die niet in de buurt kwamen... de detaillering is was simpeler gehouden maar ik ga in dit geval voor een perfecte vorm en een nette afwerking. De wielen zijn een mooie weergave van de gewilde originele lichtmetalen velgen.
Dat zit hem denk ik in het feit dat dit oorspronkelijk een Detailcars model is en onder dit merk waren ze een stukje prijziger.
Net als de Giulietta Spider en Sprint van Solido. Volgens mij heeft solido dit merk overgenomen en worden die modellen nu onder de naam Solido uitgebracht.
Mn pa heeft nog twee detailcars versies in de vitrine staan. Er is ook een 2000 GTV uitvoering.

Verder ook schitterende aanwinsten hier trouwens :thump_up:
tom

Bericht door tom »

Dank je (en de rest van de positieve commentaren ook, trouwens!), ik vind het een mooi model van een bijzonder mooie auto. Ik heb liever een simpel model met correcte proporties dan een gedetailleerd model wat nergens op lijkt...
Mr. Dj M.

Bericht door Mr. Dj M. »

Hele mooie aanwinsten, Neo is zeker in 1:43 echt een zeer waardevolle toevoeging aan de markt!
FordMustangGT

Bericht door FordMustangGT »

Vooral de Porsche Polizei en Audi Coupé kunnen mij bekoren, erg mooie modellen en een mooie vorm van betaling :D
Afbeelding
togicollector

Bericht door togicollector »

MarcoAzzurro schreef:
tom schreef:
Solido Alfa Romeo 1300 Junior coupé 1:43
Hij viel op vanwege de leuke '70er jaren-kleur, maar bij goed bekijken bleek dit simpele modelletje erg goed van proporties. Ik zag een paar pogingen van gerenommeerde merken die niet in de buurt kwamen... de detaillering is was simpeler gehouden maar ik ga in dit geval voor een perfecte vorm en een nette afwerking. De wielen zijn een mooie weergave van de gewilde originele lichtmetalen velgen.
Dat zit hem denk ik in het feit dat dit oorspronkelijk een Detailcars model is en onder dit merk waren ze een stukje prijziger.
Net als de Giulietta Spider en Sprint van Solido. Volgens mij heeft solido dit merk overgenomen en worden die modellen nu onder de naam Solido uitgebracht.
Mn pa heeft nog twee detailcars versies in de vitrine staan. Er is ook een 2000 GTV uitvoering.
De bruine GT heb ik ook, inderdaad eindelijk een eenvoudig maar erg goed lijkend model van deze auto in en leuke kleur (gelukkig niet ook weer rood) en zelf ben ik juist wel gecharmeerd van de simpele 1300 i.p.v. altijd die topversies. Mooie aanwinsten verder, vooral de oude Audi Coupé ziet er ook heel goed uit en is zo'n auto die met de jaren eigenlijk steeds mooier wordt.

Koen
Dat Detailcars is overgenomen door Solido klopt.
Kijk op http://www.mijnalbum.nl/Album=7TPXMNRZ" onclick="window.open(this.href);return false; en op http://www.mijnalbum.nl/Album=SMA8V6VM" onclick="window.open(this.href);return false;
Bugatti Veyron

Bericht door Bugatti Veyron »

Fraaie update, vooral de Porsche. :thump_up:
Afbeelding
Bugatti - Le pur sang de l'automobile.
tom

Bericht door tom »

togicollector schreef:Dat Detailcars is overgenomen door Solido klopt.
Was dat niet Vitesse, of ben ik abuis?

Nog een mooi plaatje van de Coupé GT...

Afbeelding
Mr. Dj M.

Bericht door Mr. Dj M. »

tom schreef:Nog een mooi plaatje van de Coupé GT...
Inderdaad echt een mooie auto :thump_up: :cool:
Bien

Bericht door Bien »

De Neo's zijn subliem qua detaillering en tsja... de 924/944/968 blijven toch mijn favoriete Porsches sinds ik zelf een 924 en 944 heb gehad, dus deze politie uitvoering vind ik ook erg mooi. Jij hebt toch ook een 924 in 1:1 als ik me niet vergis?
tom

Bericht door tom »

Klopt, en ik ben druk op weg om alle schaalmodellen van de 924 bijelkaar te krijgen... wordt straks een mooie vitrine vol!
Bien

Bericht door Bien »

tom schreef:Klopt, en ik ben druk op weg om alle schaalmodellen van de 924 bijelkaar te krijgen... wordt straks een mooie vitrine vol!
Dat vraagt natuurlijk om overzichtsfoto's! :D
Gesloten