Otto komt met een 1:18 S2, misschien ook iets om toe te voegen aan de verzameling?tom schreef: Alledrie stonden ze hoog op mijn verlanglijst. Nu ik deze Cabrio bekijk, wil ik de Coupé, sedan en Avant ook wel hebben...
Tom's Audi's en meer- een quattro van Atlas
Re: Tom's Audi's en meer- twee Neo's en een Minichamps

- Silverarrow
- Schaal: 1:43
Die Cabrio zie ik elke week in exact deze uitvoering, echt een mooie wagen
. Net als de andere twee trouwens
.

Zeker weten! Maar even goed sparen daarvoor...OTF'er schreef:Otto komt met een 1:18 S2, misschien ook iets om toe te voegen aan de verzameling?
- MarcoAzzurro
Re: Tom's Audi's en meer- Michelin-update 2
Dat zit hem denk ik in het feit dat dit oorspronkelijk een Detailcars model is en onder dit merk waren ze een stukje prijziger.tom schreef:
Solido Alfa Romeo 1300 Junior coupé 1:43
Hij viel op vanwege de leuke '70er jaren-kleur, maar bij goed bekijken bleek dit simpele modelletje erg goed van proporties. Ik zag een paar pogingen van gerenommeerde merken die niet in de buurt kwamen... de detaillering is was simpeler gehouden maar ik ga in dit geval voor een perfecte vorm en een nette afwerking. De wielen zijn een mooie weergave van de gewilde originele lichtmetalen velgen.
Net als de Giulietta Spider en Sprint van Solido. Volgens mij heeft solido dit merk overgenomen en worden die modellen nu onder de naam Solido uitgebracht.
Mn pa heeft nog twee detailcars versies in de vitrine staan. Er is ook een 2000 GTV uitvoering.
Verder ook schitterende aanwinsten hier trouwens

Dank je (en de rest van de positieve commentaren ook, trouwens!), ik vind het een mooi model van een bijzonder mooie auto. Ik heb liever een simpel model met correcte proporties dan een gedetailleerd model wat nergens op lijkt...
- Mr. Dj M.
- Schaal: 1:18
Hele mooie aanwinsten, Neo is zeker in 1:43 echt een zeer waardevolle toevoeging aan de markt!
- FordMustangGT
Vooral de Porsche Polizei en Audi Coupé kunnen mij bekoren, erg mooie modellen en een mooie vorm van betaling 

- togicollector
De bruine GT heb ik ook, inderdaad eindelijk een eenvoudig maar erg goed lijkend model van deze auto in en leuke kleur (gelukkig niet ook weer rood) en zelf ben ik juist wel gecharmeerd van de simpele 1300 i.p.v. altijd die topversies. Mooie aanwinsten verder, vooral de oude Audi Coupé ziet er ook heel goed uit en is zo'n auto die met de jaren eigenlijk steeds mooier wordt.MarcoAzzurro schreef:Dat zit hem denk ik in het feit dat dit oorspronkelijk een Detailcars model is en onder dit merk waren ze een stukje prijziger.tom schreef:
Solido Alfa Romeo 1300 Junior coupé 1:43
Hij viel op vanwege de leuke '70er jaren-kleur, maar bij goed bekijken bleek dit simpele modelletje erg goed van proporties. Ik zag een paar pogingen van gerenommeerde merken die niet in de buurt kwamen... de detaillering is was simpeler gehouden maar ik ga in dit geval voor een perfecte vorm en een nette afwerking. De wielen zijn een mooie weergave van de gewilde originele lichtmetalen velgen.
Net als de Giulietta Spider en Sprint van Solido. Volgens mij heeft solido dit merk overgenomen en worden die modellen nu onder de naam Solido uitgebracht.
Mn pa heeft nog twee detailcars versies in de vitrine staan. Er is ook een 2000 GTV uitvoering.
Koen
Dat Detailcars is overgenomen door Solido klopt.
Kijk op http://www.mijnalbum.nl/Album=7TPXMNRZ" onclick="window.open(this.href);return false; en op http://www.mijnalbum.nl/Album=SMA8V6VM" onclick="window.open(this.href);return false;
- Bugatti Veyron
Fraaie update, vooral de Porsche. 

Bugatti - Le pur sang de l'automobile.
Was dat niet Vitesse, of ben ik abuis?togicollector schreef:Dat Detailcars is overgenomen door Solido klopt.
Nog een mooi plaatje van de Coupé GT...

- Mr. Dj M.
Inderdaad echt een mooie autotom schreef:Nog een mooi plaatje van de Coupé GT...

De Neo's zijn subliem qua detaillering en tsja... de 924/944/968 blijven toch mijn favoriete Porsches sinds ik zelf een 924 en 944 heb gehad, dus deze politie uitvoering vind ik ook erg mooi. Jij hebt toch ook een 924 in 1:1 als ik me niet vergis?
Klopt, en ik ben druk op weg om alle schaalmodellen van de 924 bijelkaar te krijgen... wordt straks een mooie vitrine vol!
Dat vraagt natuurlijk om overzichtsfoto's!tom schreef:Klopt, en ik ben druk op weg om alle schaalmodellen van de 924 bijelkaar te krijgen... wordt straks een mooie vitrine vol!