En wat een entree een hele mooie collectie laat u daar zien
collectie Ferrari 1:18 / 1:43 modellen + Verstappen 1:43
Re: Even voorstellen: Een verzamelaar van 1:18 Ferrari's
Eerst welkom,

Luca di Montezemolo: We don't make cars we make dreams.
Enzo Ferrari: The best car we ever made is the next one

Enzo Ferrari: The best car we ever made is the next one
- Ferrarifan
 - Schaal: 1:18
 - Contacteer:

Prachtige California. Ik heb 'm zelf ook. De details op dit model laten zien dat Hotwheels zeer goed bezig is  

Mijn website: http://www.ferdi-sferraricollectie.webnode.nl

- robert061980

Update F150 Italia
Omdat de eerste tests in de F1 weer begonnen zijn, een goed moment om m'n nieuwe aanwinst te etaleren, de Ferrari F150 Italia Alonso. Eerlijk gezegd niet heel spectactulair, maar zeker geen onaardig model.

Ook nog de F2005, in de livery van de GP Usa, de enige overwinning van de Scuderia in 2005 (de beruchte race waar Michelin hopeloos faalde!) De echte kenner zal 1 afwijking zien t.o.v. de orginele auto die toen gebruikt werd...

Ook nog de F2005, in de livery van de GP Usa, de enige overwinning van de Scuderia in 2005 (de beruchte race waar Michelin hopeloos faalde!) De echte kenner zal 1 afwijking zien t.o.v. de orginele auto die toen gebruikt werd...

Laatst gewijzigd door robert061980 op za 26 dec 2015 21:16, 3 keer totaal gewijzigd.

- robert061980

Re: Update Ferrari 599 GTO en de 288 GTO
Net binnen, de Ferrari 599 GTO van Hotwheels Elite. En wat geexperimenteerd met een zwarte/witte achtergrond, maar voor de witte achtergrond heb ik toch daglicht nodig, want ze raken wat overbelicht helaas., hier toch de wat betere foto's.

Hier de 288 GTO van Hotwheels, nog een ouder model, dus niet heel gedetailleerd, maar wel een fraai model.

Hier de 288 GTO van Hotwheels, nog een ouder model, dus niet heel gedetailleerd, maar wel een fraai model.

Laatst gewijzigd door robert061980 op za 26 dec 2015 21:21, 4 keer totaal gewijzigd.

- Maarten Mercedes
 - Contacteer:

Mooie GTO's  

De 288 blijft toch een plaatje, ik zou graag een re-release zien van dit model

De 288 blijft toch een plaatje, ik zou graag een re-release zien van dit model
De 288 GTO blijft toch een van de mooiste Ferrari's ooit imo.

Mooie aanwinsten!
Ik heb zelf de 288GTO van Hotwheels Elite, maar eigenlijk zou Kyosho er één moeten maken.

Ik heb zelf de 288GTO van Hotwheels Elite, maar eigenlijk zou Kyosho er één moeten maken.

oeps! dubbelpost... 

Laatst gewijzigd door Driver-X op wo 08 feb 2012 20:31, 2 keer totaal gewijzigd.

He Robert,
Zeer mooie collectie heb je

Vooral die F1 allemaal op een rij is super om te zien. Leuk dat je het alleen bij de kleur rood houdt. De F430 is ook mooi in het rood
 . BBR heeft ook nog een metallic F1 kleur rood op de 430 gehad, past wel goed in je collectie.
Wat betreft F1: Raikkonen gaat mooie dingen laten zien dit jaar. Heb de presentatiefoto's gezien, maar moet wel wennen aan die nieuwe neuzen
  Msschien beter voor de aerodynamica, maar net voor het ontwerp  

Groet,
Paul

Zeer mooie collectie heb je
Vooral die F1 allemaal op een rij is super om te zien. Leuk dat je het alleen bij de kleur rood houdt. De F430 is ook mooi in het rood
Wat betreft F1: Raikkonen gaat mooie dingen laten zien dit jaar. Heb de presentatiefoto's gezien, maar moet wel wennen aan die nieuwe neuzen
Groet,
Paul
Een nette Ferrari-collectie 

M'n kameraad zal dit zeker prachtig gaan vinden als ik dit laat zien, is ook een "Ferrari-gek"

M'n kameraad zal dit zeker prachtig gaan vinden als ik dit laat zien, is ook een "Ferrari-gek"
Opel Kadett D 1.2n
Opel Kadett D 1.3s Bieber-cabrio
Opel Kadett D 16v Caravan
Opel Kadett E 1.2s Caravan bestel
Opel Manta B GSI

Opel Kadett D 1.3s Bieber-cabrio
Opel Kadett D 16v Caravan
Opel Kadett E 1.2s Caravan bestel
Opel Manta B GSI
- robert061980

Bedankt bedankt, leuk die leuke reacties te lezen. Daar doe je het toch ook een beetje voor, voor leuke reacties!Paul M schreef:He Robert,
Zeer mooie collectie heb je![]()
![]()
Vooral die F1 allemaal op een rij is super om te zien. Leuk dat je het alleen bij de kleur rood houdt. De F430 is ook mooi in het rood. BBR heeft ook nog een metallic F1 kleur rood op de 430 gehad, past wel goed in je collectie.
Wat betreft F1: Raikkonen gaat mooie dingen laten zien dit jaar. Heb de presentatiefoto's gezien, maar moet wel wennen aan die nieuwe neuzenMsschien beter voor de aerodynamica, maar net voor het ontwerp
![]()
Groet,
Paul
Heb de nieuwe neuzen ook gezien, maar de eerste gedachte van de Ferrari was, dat ie nu heel erg op die Lego Ferrari leek....
De 430 die ik heb is trouwens ook metallic van kleur, weliswaar per ongeluk, maar ben er toch blij mee! BBR heb ik geen modellen van, ik vind ze te prijzig alhoewel ik ook foto's van BBR's hier heb gezien, en die wel heeeeel erg mooi zijn.
- robert061980

Mijn GTO 288 is van Hotwheels, nog voordat er een elite uitvoering was, ik heb m zelfs uit Oostenrijk laten komen, want hier in Nederland was die hele GTO toen niet meer te verkrijgen... Later kwam Hot Wheels Elite, met inderdaad vele nieuwe uitvoeringen, heb hetzelfde gehad met de Testarossa, was ook van Hot Wheels, later kwam ook hier de Elite uitvoering van. Maar ook ik vind het een prachtig model! Vooral het vooraanzichtDriver-X schreef:Mooie aanwinsten!
mooimooi  

vooral de F150 heb ik hier nog niet vaak gezien

vooral de F150 heb ik hier nog niet vaak gezien
Het is 1 van de mooiere modellen, een 1:12 van Tamiya zou ook wel tof zijn, maar ja....€€€robert061980 schreef:Mijn GTO 288 is van Hotwheels, nog voordat er een elite uitvoering was, ik heb m zelfs uit Oostenrijk laten komen, want hier in Nederland was die hele GTO toen niet meer te verkrijgen... Later kwam Hot Wheels Elite, met inderdaad vele nieuwe uitvoeringen, heb hetzelfde gehad met de Testarossa, was ook van Hot Wheels, later kwam ook hier de Elite uitvoering van. Maar ook ik vind het een prachtig model! Vooral het vooraanzichtDriver-X schreef:Mooie aanwinsten!

- alain_1978

Mooie modellen. Ik heb zelf deze GTO's ook. Beide wel HW Elite.
Voor de 288 GTO van HW Elite vragen ze wel gekke bedragen tegenwoordig.
Knappe collectie

Voor de 288 GTO van HW Elite vragen ze wel gekke bedragen tegenwoordig.
Knappe collectie

James May: 'Did I just hear you, Jeremy Clarkson, say that you'd like a bit less power?' Jeremy: 'Yes you did.'