En wat een entree een hele mooie collectie laat u daar zien

Bedankt bedankt, leuk die leuke reacties te lezen. Daar doe je het toch ook een beetje voor, voor leuke reacties!Paul M schreef:He Robert,
Zeer mooie collectie heb je![]()
![]()
Vooral die F1 allemaal op een rij is super om te zien. Leuk dat je het alleen bij de kleur rood houdt. De F430 is ook mooi in het rood. BBR heeft ook nog een metallic F1 kleur rood op de 430 gehad, past wel goed in je collectie.
Wat betreft F1: Raikkonen gaat mooie dingen laten zien dit jaar. Heb de presentatiefoto's gezien, maar moet wel wennen aan die nieuwe neuzenMsschien beter voor de aerodynamica, maar net voor het ontwerp
![]()
Groet,
Paul
Mijn GTO 288 is van Hotwheels, nog voordat er een elite uitvoering was, ik heb m zelfs uit Oostenrijk laten komen, want hier in Nederland was die hele GTO toen niet meer te verkrijgen... Later kwam Hot Wheels Elite, met inderdaad vele nieuwe uitvoeringen, heb hetzelfde gehad met de Testarossa, was ook van Hot Wheels, later kwam ook hier de Elite uitvoering van. Maar ook ik vind het een prachtig model! Vooral het vooraanzichtDriver-X schreef:Mooie aanwinsten!
Ik heb zelf de 288GTO van Hotwheels Elite, maar eigenlijk zou Kyosho er één moeten maken.
Het is 1 van de mooiere modellen, een 1:12 van Tamiya zou ook wel tof zijn, maar ja....€€€robert061980 schreef:Mijn GTO 288 is van Hotwheels, nog voordat er een elite uitvoering was, ik heb m zelfs uit Oostenrijk laten komen, want hier in Nederland was die hele GTO toen niet meer te verkrijgen... Later kwam Hot Wheels Elite, met inderdaad vele nieuwe uitvoeringen, heb hetzelfde gehad met de Testarossa, was ook van Hot Wheels, later kwam ook hier de Elite uitvoering van. Maar ook ik vind het een prachtig model! Vooral het vooraanzichtDriver-X schreef:Mooie aanwinsten!
Ik heb zelf de 288GTO van Hotwheels Elite, maar eigenlijk zou Kyosho er één moeten maken.