Jolly haalde destijds Monaco aan daar reed Senna 1,5 seconde snellere pole dan ene Prost die dezelfde wagen had. 1,5 seconde sneller dan 'Le Professeur' die zelf als 2de qualificeerde... Prost is toch niet echt een van de minste.

Klopt, daarom won 'ie de race ook toen Senna in de 66e ronde besloot dat het tijd was zijn appartement op te zoeken
Ik meng me niet meer in discussies over wie de beste is van de twee, of toch....toen in 1995 bekend werd dat Schumacher het Ferrari-stoeltje van Jean Alesi over ging nemen was ik over de rooie (

) omdat ik hem liever zag gaan dan komen.... Hij heeft mijn mond gesnoerd en geschiedenis geschreven voor Ferrari
Denk dat Ferrari ook aan Senna heeft getrokken voor die fatale dag in 1994, zag hem ooit spinnen op zijn eigen olie in de Parabolica op Monza, daarbij luid uitgefloten door de tifosi, hij reed tenslotte voor McLaren. Denk dat èlke Ferrari-fan ter wereld uiteindelijk blij was geweest als Senna de man was geweest die de titels terug naar Italie had gehaald. Dat doel heiligde alle middelen in die jaren

De discussie over Senna of Schumacher houdt waarschijnlijk nooit op, maar als je een kampioen niet op zijn zeven titels mag beoordelen, waarop dan in vredesnaam wèl
St.Paul schrijft dat Senna in dezelfde situatie als Schumacher zondag waarschijnlijk als eerste of
niet zou zijn gefinisht, maar ben je een groot kampioen als je in een ultieme poging jezelf te bewijzen zowel jezelf als je tegenstander uitschakelt ............ Schumacher heeft deze taktiek ook wel eens (en met wisselend succes) toegepast en werd vervolgens ook weer afgebrand

Vond dat Herr Oberweltmeister het goed aanpakte gisteren, hij heeft zijn verlies in de kwalificatie genomen, was zijn eigen schuld, en in de race alles eruit gehaald wat erin zat, keurig zonder zotte mongolenactie zijn acht punten mee naar huis genomen, hij kon ze nog wel eens hard nodig hebben aan het eind van het jaar.
Ps. De fans kijken dan niet naar Senna, maar het idool wel degelijk.
Quote:
"Michael Schumacher scores a World Record 17 pole positions in 2004. It is a magnificent achievement, though Ferrari are less pleased that Schumi needs to come in for fuel at the end of Lap 1 in every race. Asked if it?s a vain attempt to beat Ayrton Senna?s 65 pole positions Michael says he wasn?t aware how many poles Ayrton had in his career, and besides, records don?t mean anything to him."
Waar heb je deze vandaan St.Paul, ik begriep hem nie