als grote audi-fan kwam ik deze tegen op ebay het gaat om de audi allroad quattro conceptcar. waar is deze nog meer te bestellen of zal deze ook nog uitkomen als normale edition? de hersteller is look smart zeggen ze, zal minichamps deze ook gaan maken....
Audi Allroad Conceptcar
Audi Allroad Conceptcar
Beste verzamelaars.
als grote audi-fan kwam ik deze tegen op ebay het gaat om de audi allroad quattro conceptcar. waar is deze nog meer te bestellen of zal deze ook nog uitkomen als normale edition? de hersteller is look smart zeggen ze, zal minichamps deze ook gaan maken....

Dit is de eerste LookSmart in deze box, die tot voor kort voorbehouden was aan Minichamps. De Minichamps-modellen schijnen later in versimpelde vorm ook uit te komen in Minichamps-verpakking, LookSmart is een handbouwmerk dus ik denk niet dat deze nog in een andere verpakking komen. Er is sprake van een oplage van 999.
Een beurs is inderdaad de beste manier om er nog eentje tegen te komen, op de NAMAC staan meestal nog wel een paar van de vorige edities dus deze zal ook wel volgen.
Een beurs is inderdaad de beste manier om er nog eentje tegen te komen, op de NAMAC staan meestal nog wel een paar van de vorige edities dus deze zal ook wel volgen.
tom schreef:Je hebt me niks over alleenrecht horen zeggen. De dozen met deze bedrukking (zilver) die speciaal voor Audi zijn gemaakt werden tot voor kort alleen door Minichamps gebruikt. Best mogelijk dat er meer merken zijn die een soortgelijke - maar niet identieke - verpakking leveren.