Audi Allroad Conceptcar

Hier kun je alles over straatmodellen kwijt.
Gesloten
Paultje
Schaal: 1:43

Audi Allroad Conceptcar

Bericht door Paultje »

Beste verzamelaars.

als grote audi-fan kwam ik deze tegen op ebay het gaat om de audi allroad quattro conceptcar. waar is deze nog meer te bestellen of zal deze ook nog uitkomen als normale edition? de hersteller is look smart zeggen ze, zal minichamps deze ook gaan maken....

Afbeelding
Bart
Contacteer:

Bericht door Bart »

Vast wel bij Audi Duitsland zelf gezien de box. Maar op auto/model beurzen zal hij vast binnenkort te verkrijgen zijn.
tom

Bericht door tom »

Dit is de eerste LookSmart in deze box, die tot voor kort voorbehouden was aan Minichamps. De Minichamps-modellen schijnen later in versimpelde vorm ook uit te komen in Minichamps-verpakking, LookSmart is een handbouwmerk dus ik denk niet dat deze nog in een andere verpakking komen. Er is sprake van een oplage van 999.

Een beurs is inderdaad de beste manier om er nog eentje tegen te komen, op de NAMAC staan meestal nog wel een paar van de vorige edities dus deze zal ook wel volgen.
marcel04

Bericht door marcel04 »

Dit is de Q7 als ik het goed heb. Op IAA tentoongesteld..toch?

Marcel
Cedrick
Schaal: 1:43

Bericht door Cedrick »

Dit is weldegelijk de Allroad Concept hoor :wink:
tom

Bericht door tom »

De Q7 is voortgekomen uit wat de Pikes Peak quattro proto was. De allroad moet gebaseerd zijn op de A6 Avant, zoals de vorige allroad.
Opel-DTM

Bericht door Opel-DTM »

Zozo das een mooi model...

Maar een alleen-recht op een doos???
Norev heeft ook modellen uitgebracht in soortgelijke dozen :|
tom

Bericht door tom »

Je hebt me niks over alleenrecht horen zeggen. De dozen met deze bedrukking (zilver) die speciaal voor Audi zijn gemaakt werden tot voor kort alleen door Minichamps gebruikt. Best mogelijk dat er meer merken zijn die een soortgelijke - maar niet identieke - verpakking leveren.
Opel-DTM

Bericht door Opel-DTM »

tom schreef:Je hebt me niks over alleenrecht horen zeggen. De dozen met deze bedrukking (zilver) die speciaal voor Audi zijn gemaakt werden tot voor kort alleen door Minichamps gebruikt. Best mogelijk dat er meer merken zijn die een soortgelijke - maar niet identieke - verpakking leveren.

:eh: oke whatever
Gesloten