Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Die Megane ziet er goed uit Alleen het interieur ziet er ééntonig uit... alles de zelfde kleur plastic en geen details? Of lijkt dat alleen maar zo op de foto?
ja was (machine ) bij mij, net nu ik 't ding veel nodig heb isie kaduuk en dan wordt het kiezen of delen modelauto's of 'n nieuwe wasmachine
heel erg klote voor je
maare mocht ik de toekomst een andere willen en deze verkopen denk ik aan jou
groet caprigek
Toegevoegd na 1 minuten:
Opel-DTM schreef:Die Megane ziet er goed uit Alleen het interieur ziet er ééntonig uit... alles de zelfde kleur plastic en geen details? Of lijkt dat alleen maar zo op de foto?
nee lijkt niet alleen op de foto is ook zo
wel kun je de hoofdsteunen naar voren en naar achteren zetten (of ik dat echtr nodig vind had liever gehad dat de achterklep open kon)
groet caprigek
Laatst gewijzigd door caprigek op vr 04 nov 2005 16:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Zeg Caprigek,
Jij verzamelt allemaal Capri's (duh ) maar ik heb nog geen Ford Capri 1:72 gezien in je verzameling(misschien heb je hem wel maaar het is ff een tip), die is er wel van Hongwell/Schuco, het merk dat ik spaar, er is een RS(met zwarte motorkap) en een normale, voor meer info pb maar
BMW M3 schreef:Zeg Caprigek, Jij verzamelt allemaal Capri's (duh ) maar ik heb nog geen Ford Capri 1:72 gezien in je verzameling(misschien heb je hem wel maaar het is ff een tip), die is er wel van Hongwell/Schuco, het merk dat ik spaar, er is een RS(met zwarte motorkap) en een normale, voor meer info pb maar www.toreda.com/mini%20B/Hongwell/SCHUCOJNL/caprired.gif
zijn er 6 verschillende kleuren schaal 1:72
schaal 1:43 zijn er maar twee
ik heb van 1:72 2 stuks (ook tekoop)
groet caprigek
PS ik verkoop mn verzameling capri's omdat ik nu schaal 1:18 gaat verzamelen
Kever en DS heb ik ook. Het leuke aan die DS is dat je de vering hoger en lager kunt zetten, zoals bij de echte. Vering is ook erg soepel, zoals bij de echte.
Zal ik je eens een geheim vertellen? Bij de echte DS is het dak ook van kunststof...
Mooie wagens zeg de Pronto staat hier ook, alleen heeft die van mij rode wielmoeren. Jammer dat Chrysler de echte PT daarna vern**kt heeft met de aanpassingen aan de kont anders was het waarschijnlijk een van mn favoriete auto's geweest die vandaag op de weg rondrijden....