Ik heb iets gevonden waar je volgens mij heel goed het stof van je modelauto's mee af kunt halen..

hij is te koop bij Conrad.
bestelnummer :970760-02
prijs: 3,95
http://www.conrad.nl
Groet Winno
Schumi28 schreef:Maar een compressor spuit toch ook vocht mee?
Frans schreef:En het stof dat je wegblaast vliegt dan in het rond en beland uiteindelijk terug op Uw modelauto's! Of niet soms?
Ik denk dat je beter een stofzuiger gebruikt en een stofdoekje, zo doe ik het trouwens, en de modelauto's met dunne katoenen handschoenen vast nemen anders laat je vinger afdrukken achter.
Frans schreef:En het stof dat je wegblaast vliegt dan in het rond en beland uiteindelijk terug op Uw modelauto's! Of niet soms?
Ik denk dat je beter een stofzuiger gebruikt en een stofdoekje, zo doe ik het trouwens, en de modelauto's met dunne katoenen handschoenen vast nemen anders laat je vinger afdrukken achter.
Schumi28 schreef:Het lijkt mij een onmogelijke taak om je modelauto's allemaal als je er vrij veel hebt of allemaal 1:43 die dingen lijken me zo kwetsbaar, met zo zachte kwast kan je van oudere minichamps met decals die toen niet overgelakt waren ze beschadigen.
Volgens mij moet je gewoon een ruimte hebben met een luchtdichte vitrinekast en dan een apparaat van Philips clean air of iets dergelijks dat de stof weghoudt.