Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Pas op de Modelbouwshow in Goes geweest en er 4 modellen bij, de andere 3 zijn afkomstig van de action voor maar 89 cent!
dat zijn dan deze:
Mercedes 560 SL Cabrio
Mercedes 190 SL Soft Top
VW Transporter T1 Pick Up
En deze dan daaro gekocht:
Hummer H2
Audi A4 Cabrio
Mini Cooper Combi
Ford Capri(niet de RS)
Leuk dat je er weer een paar Hongwell's bij hebt. Gelukkig heb ik nu ook die Hummer H2 en ook nog eens in het geel . Vooral die mercedes 190 Sl en die Mini combi vind ik mooi
Laatst gewijzigd door Schumon op di 21 feb 2006 20:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Hongwell's / Schuco's 1/43: 50!!!
Nieuwste aanwinst(en): Maserati 450 S GP Cuba 1958 en Maserati 151 LM
Schumon schreef:Leuk dat je er weer een paar Hongwell's bij hebt. Gellukig heb ik nu ook die Hummer H2 en ook nog eens in het geel . Vooral die mercedes 190 Sl en die Mini combi vind ik mooi
Leuk! Alle zeven, maar de Mini en de Capri hebben mijn voorkeur!!
Komt er ook nog een 1:72 Mini 'station' met Post Service en Road Service en van die prachtige Engelse hulpdiensten erop? In 1:43 zijn ze er al wel van Cararama..
Donkervoort schreef:Leuk! Alle zeven, maar de Mini en de Capri hebben mijn voorkeur!!
Komt er ook nog een 1:72 Mini 'station' met Post Service en Road Service en van die prachtige Engelse hulpdiensten erop? In 1:43 zijn ze er al wel van Cararama..
Donkervoort schreef:Leuk! Alle zeven, maar de Mini en de Capri hebben mijn voorkeur!!
[center]Update 27-02-06[/center]
Zo, weer 3 modellen erbij. Ik kon ze niet laten liggen voor 89 per stuk Mercedes CLK 230 Coupé Jaguar S-Type Mini Cooper Racing
89 eurie?! das geen geld voor zulke juweeltjes Maar ff serieus, voor minder dan n euro heb je erg leuke modellen hoor vooral de Mini is erg goed gevat, de Mercedes daarentegen is qua vorm niet echt nauwkeurig vind ik maar je kunt niet alles hebben natuurlijk Is je diorama nu al bijna vol?
Bracer schreef:....de Mercedes daarentegen is qua vorm niet echt nauwkeurig vind ik maar je kunt niet alles hebben natuurlijk Is je diorama nu al bijna vol?
Tja, die Mercedes wordt al een paar jaar door Hongwell gemaakt, die eerdere modellen waren veel minder, ze worden (of zijn al ) steeds mooier!
En ja, mn diorama wordt steeds voller. Maar binnenkort (zeker binnen 2 maanden) word er weer een begin gemaakt aan een nieuw diorama namelijk een soort van Autobeurs/Autorai..Binnenkort meer maar misschien eerst nog ff een ander diorama maken wat ook gemeld zal worden!